Kolejne funkcjonalności w aplikacji PKP Intercity

PKP Intercity stale rozwija swoją aplikację mobilną.

Aplikacja cieszy się dużą popularnością wśród użytkowników – przez pierwsze trzy miesiące jej funkcjonowania pasażerowie kupili w niej 300 tys. biletów. W aplikacji PKP Intercity można płacić już z użyciem Apple Pay, czyli jednego z najpopularniejszych systemów płatności internetowych na świecie.

Wcześniej podróżni mogli skorzystać z płatności kartą, systemu BLIK, a od początku marca także z Google Pay. Do aplikacji została również wprowadzona funkcja metastacji, która jest dużym udogodnieniem dla podróżnych, bo dzięki niej w wyszukiwarce nie trzeba wpisywać dokładnej nazwy stacji. Wystarczy wpisać wyłącznie nazwę miejsca, w którym rozpoczyna i kończy się podróż, a system pokaże wszystkie połączenia dostępne z danej miejscowości.

To przydatna funkcjonalność, która usprawni proces zakupu biletu, a tym samym wpłynie na komfort podróżowania. W praktyce oznacza to, że jadący np. z Warszawy do Krakowa podróżny nie musi wpisywać w wyszukiwarce „Warszawa Centralna”, ale wystarczy, że wpisze frazę „Warszawa (dowolna stacja)”. Aplikacja pokaże wszystkie pociągi odjeżdżające z różnych stacji w stolicy. Podobnie jest z celem podróży – zamiast „Kraków Główny” wystarczy wpisać „Kraków (dowolna stacja)”, a aplikacja pokaże pociągi zatrzymujące się na różnych stacjach w stolicy Małopolski. Nowa funkcjonalność zapewni pasażerom bardziej elastyczne planowanie podróży oraz szybsze i wygodniejsze sprawdzenie dostępnych połączeń dla wybranych miast.


Wydanie: 4/2023, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail