Firma Travelport podpisała z PLL LOT umowę dotyczącą korzystania z Rich Content and Branding, rozwiązania handlowego Travelport dla linii lotniczych.
LOT dołączył do ponad 95 linii lotniczych na całym świecie, które korzystają z technologii Travelport. Pozwala ona przewoźnikom skuteczniej promować i sprzedawać produkty dzięki spersonalizowanemu wyświetlaniu produktów i treści. LOT zawarł umowę dotyczącą kilku kluczowych usług dodatkowych dostępnych poprzez Travelport Smartpoint – aplikację handlową dla biur podróży. Dzięki niej agenci korzystający z systemu mogą dodawać przedpłacony bagaż rejestrowany i sprzęt sportowy oraz oferować klientom posiłki wyższej klasy. Wszystkie elementy można wyszukiwać i rezerwować bez potrzeby przełączania się na inne strony, co umożliwia lepsze informowanie klientów i wpływanie na decyzje zakupowe. – Rozwiązanie to pozwala realizować kluczowy element naszej strategii skupiającej się na rozwoju usług dodatkowych i zapewnieniu klientom większych możliwości wyboru – komentuje Jiri Marek, dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji w PLL LOT.
LOT dołączył do ponad 95 linii lotniczych na całym świecie, które korzystają z technologii Travelport. Pozwala ona przewoźnikom skuteczniej promować i sprzedawać produkty dzięki spersonalizowanemu wyświetlaniu produktów i treści. LOT zawarł umowę dotyczącą kilku kluczowych usług dodatkowych dostępnych poprzez Travelport Smartpoint – aplikację handlową dla biur podróży. Dzięki niej agenci korzystający z systemu mogą dodawać przedpłacony bagaż rejestrowany i sprzęt sportowy oraz oferować klientom posiłki wyższej klasy. Wszystkie elementy można wyszukiwać i rezerwować bez potrzeby przełączania się na inne strony, co umożliwia lepsze informowanie klientów i wpływanie na decyzje zakupowe. – Rozwiązanie to pozwala realizować kluczowy element naszej strategii skupiającej się na rozwoju usług dodatkowych i zapewnieniu klientom większych możliwości wyboru – komentuje Jiri Marek, dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji w PLL LOT.