Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Grupa B&B Hotels zatwierdziła niedawno nową strategię dla Polski i planuje zostać liderem rynku w segmencie value-for-money.
Jej najważniejsze cele to rozwój sieci hoteli oraz ewolucja standardu obiektów. B&B Hotels chcą stanowić smart choice for guests, employees and investors – rozsądny wybór dla gości, pracowników oraz inwestorów. Już od jakiegoś czasu sieć otwarcie mówi o swoich ambitnych planach rozwojowych związanych z Polską. Nowa strategia i powiązane z nią cele dla naszego rynku tylko je potwierdzają.
Oznacza to, że w najbliższych latach możemy spodziewać się istotnego przyrostu liczby hoteli B&B Hotels w naszym kraju. W jaki sposób sieć chce to osiągnąć? Planuje rozwój na podstawie długoterminowych umów najmu zawieranych w trzech kierunkach: przejęcia hoteli, które wpisują się w naszą strategię, ale nie mogą lub nie chcą kontynuować swojej działalności; konwersje nieruchomości innych niż hotelowe; nowe inwestycje we współpracy z deweloperami oraz inwestorami.
W ofercie poszczególnych hoteli mają pojawić się pokoje biznesowe i pokoje premium. Dodatkowo spółka B&B Hotels Polska planuje także rozszerzyć ofertę dostępną w lobby hoteli o dodatkowe produkty w sklepikach B&B Shop, ofertę napojów i posiłków oraz możliwość wykorzystania powierzchni na spotkania biznesowe lub co-working. – Pracujemy również nad wzbogaconą ofertą śniadań i ofertą gastronomiczną na pozostałe pory dnia po śniadaniu – uzupełnia Łukasz Kaleta, dyrektor operacyjny w B&B Hotels Polska. Zatwierdzona niedawno strategia firmy zakłada także wprowadzenie w najbliższych latach nowych rozwiązań technologicznych w polskich hotelach należących do sieci. Mowa m.in. o platformach rezerwacyjno-marketingowych, które przyspieszą obsługę i zwiększą komfort gości.