Nieustannie pracujemy nad ekspansją na kolejne rynki w Europie. Wierzymy, że zarówno portal NextPark, jak i system ERP FlyPark mogą konkurować na rynku globalnym – mówi Piotr Perzyna, co-founder, członek zarządu SmartPark Solutions, właściciela NextPark.
Czym zajmuje się NextPark?
W zasadzie trudno odpowiedzieć jednym zdaniem. Z punktu widzenia klienta indywidualnego NextPark to miejsce, w którym w prosty i bezpieczny sposób może zarezerwować miejsce parkingowe przy lotniskach w całej Polsce. I nie tylko w Polsce. W tym kanale skupiamy się na jak najszybszym i intuicyjnym procesie. Większość klientów rezerwuje parking na ostatnią chwilę, często jadąc już na lotnisko, dlatego staramy się jak najbardziej upraszczać cały proces. Dzięki rezerwacji parkingu na naszej stronie klienci zyskują pewność i oszczędzają czas. Dzięki szybkim płatnościom online mogą po przyjeździe na parking udać się bezpośrednio do samochodu transferowego, bez zbędnych formalności. Z punktu widzenia biur podróży jesteśmy agregatorem ofert parkingów lotniskowych w jednym miejscu, w lepszej cenie i w uproszczonym procesie rozliczeń.
Dzięki szerokiej bazie parkingów w każdym momencie mamy dostępne miejsca postojowe. Biura podróży często zwracają uwagę, że przy współpracy z jednym parkingiem mają problem z większymi grupami, które podróżują w to samo miejsce. Mimo że dany parking lotniskowy ma dużo miejsc, często ograniczeniem jest liczba samochodów transferowych. Dzięki rezerwacji przez naszą Strefę Partnera istnieje możliwość rozbicia takich grup na różne parkingi, a dzięki temu zminimalizowania ryzyka wydłużonego czekania na transfer do i z lotniska. Wszystko, o czym wspomniałem dotychczas, to jednak wierzchołek góry lodowej. Tak naprawdę NextPark to zaawansowany system, który umożliwia połączenie operatorów parkingów, klientów indywidualnych, partnerów i podwykonawców. Dzięki nowym technologiom automatyzujemy większość procesów, co wpływa na duże oszczędności,...