Miasta i regiony nie oszczędzają na promocji. W 2014 roku samorządy planowały wydać na ten cel 785 mln zł. Za te pieniądze zrealizowano szereg kampanii reklamowych, wydano dziesiątki folderów, przewodników i zakupiono tysiące gadżetów.
Jak wynika z informacji pochodzących z M inisterstwa Finansów, samorządy, choć borykają się z dość dużymi problemami finansowymi i zaostrzonymi przepisami dotyczącymi finansów publicznych (przede wszystkim możliwości zaciągania kolejnych kredytów), nie oszczędzają na promocji. W 2014 roku gminy, miasta, powiaty i województwa zaplanowały rekordowe wydatki na promocję w wysokości 785 mln zł. Jest to o 116 mln zł więcej niż wydano w 2013 roku.
Kto i ile?
Wśród województw największymi budżetami promocyjnymi dysponowały: Kujawsko-Pomorskie (14 mln zł) i P odkarpackie (12,5 mln zł). Tak wysokie wydatki są spowodowane koniecznością wspierania przez samorządy przewoźników lotniczych, którzy bez tego wsparcia zapewne ograniczyliby połączenia lub całkowicie wycofaliby się lotów do Rzeszowa czy Bydgoszczy. Najmniej, gdyż jedynie 360 tys. zł, na działani [...]


Jak wynika z informacji pochodzących z M inisterstwa Finansów, samorządy, choć borykają się z dość dużymi problemami finansowymi i zaostrzonymi przepisami dotyczącymi finansów publicznych (przede wszystkim możliwości zaciągania kolejnych kredytów), nie oszczędzają na promocji. W 2014 roku gminy, miasta, powiaty i województwa zaplanowały rekordowe wydatki na promocję w wysokości 785 mln zł. Jest to o 116 mln zł więcej niż wydano w 2013 roku.
Kto i ile?
Wśród województw największymi budżetami promocyjnymi dysponowały: Kujawsko-Pomorskie (14 mln zł) i P odkarpackie (12,5 mln zł). Tak wysokie wydatki są spowodowane koniecznością wspierania przez samorządy przewoźników lotniczych, którzy bez tego wsparcia zapewne ograniczyliby połączenia lub całkowicie wycofaliby się lotów do Rzeszowa czy Bydgoszczy. Najmniej, gdyż jedynie 360 tys. zł, na działani [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl