Nowa integracja IdoBooking z Google ma wesprzeć wynajmujących w zwiększaniu liczby rezerwacji przez strony internetowe obiektów.
Internetowy system rezerwacji i channel manager dla właścicieli obiektów noclegowych IdoBooking udostępnił swoim klientom integrację z Google, która ma im pomóc w zdobywaniu nowych rezerwacji bez konieczności opłacania prowizji dla pośrednika.
- Integracja z Google daje właścicielom obiektów noclegowych szansę na zwiększenie liczby rezerwacji bezpośrednio przez ich stronę. Goście są przyzwyczajeni do korzystania z portali rezerwacyjnych, które pobierają prowizje od wynajmujących. Dlatego też ściąganie ruchu na stronę obiektu to bardzo ważne zagadnienie dla branży najmu krótkoterminowego – mówi Sonia Mrzygłocka-Pyć, rzeczniczka prasowa IAI S.A., firmy, która odpowiada za IdoBooking.
Porównywarka noclegów w Google to funkcjonalność, która do niedawna była dostępna tylko dla obiektów hotelowych. Teraz mogą z niej korzystać wynajmujący z sektora kwater wakacyjnych. Działa na zasadzie porównywarki cen. Przedsiębiorcy, którzy korzystają z silników rezerwacji takich jak IdoBooking mogą umieszczać w niej swoją ofertę.
- Dzięki tej integracji zarządcy apartamentów, właściciele hosteli, ośrodków wypoczynkowych czy też pensjonatów mogą podłączyć swoją stronę do wyszukiwarki ofert noclegowych w Google i oferować w niej niższe ceny, niż przez portale rezerwacyjne. W ten sposób przedsiębiorcy mogą za darmo przekierować ruch na strony swoich obiektów – wyjaśnia Sonia Mrzygłocka-Pyć.
IdoBooking jest pierwszym polskim systemem tego typu, który zintegrował się z Google i zaproponował branży to rozwiązanie w kategorii „kwatery wakacyjne”.