Firma Sun & Snow, która zarządza wynajmem apartamentów w przeszło 40 miejscowościach wypoczynkowych oraz polskich miastach, zwiększyła liczbę obsługiwanych apartamentów do blisko 2,5 tys. Oznacza to, że tylko w ostatnich sześciu miesiącach firma pozyskała ponad 400 nowych apartamentów wypoczynkowych, które są już dostępne w największym niezależnym systemie rezerwacyjnym w Polsce.
Spośród nowych obiektów w ofercie Sun & Snow pojawiły się m.in. cztery nowe lokalizacje w Warszawie oraz kameralne obiekty na Mazurach w miejscowości Trękusy. Pozyskanie nowych apartamentów do obsługi w Warszawie firma Sun & Snow zapowiadała już od jakiegoś czasu. Jednocześnie jednak z tymi planami konsekwentnie prowadziła działania zmierzające do pozyskania apartamentów w mniejszych miejscowościach i kurortach w zasięgu już istniejących biur lokalnych. – Impulsem, który pozwolił nam znacząco zwiększyć obecnie liczbę obsługiwanych apartamentów i poszerzyć ofertę, jest bez wątpienia wdrożenie nowego systemu checkingowego Click & Stay. Najważniejszą zmianą dla gości jest oczywiście w tym przypadku check-in online, choć zakres zmian jest znacznie szerszy – mówi Aleksandra Mokrogulska, dyrektor Biura Projektów w Sun & Snow. Sun & Snow od kilku lat konsekwentnie buduje swój własny system rezerwacyjny, który już dziś generuje większość rezerwacji dla właścicieli apartamentów obsługiwanych przez lidera rynku. Dodatkowo firma dysponuje autorskim systemem do obsługi apartamentów. Korzystając z niego, właściciele mogą nie tylko sprawdzić aktualny poziom rezerwacji, ale także skorzystać z wielu statystyk i ustawień wykorzystywanych w marketingu danej lokalizacji. Jak zapowiada Sun & Snow, to nie koniec planów związanych z pozyskaniem nowych apartamentów, które mają być dostępne w sieci w najbliższych miesiącach. Z jednej strony firma zacieśnia współpracę z deweloperami, którym może zaoferować pełny pakiet usług związanych z obsługą apartamentów wypoczynkowych, poprzez doradztwo czy wsparcie sprzedaży. Z drugiej zaś tworzy sieć sprzedawców, których zadaniem jest pozyskanie apartamentów, które funkcjonują już na rynku. Działania te mają w pierwszej kolejności objąć Warszawę i pozostałe duże miasta, w których oferta operatora nie była dostępna, takie jak Wrocław, Toruń czy Poznań.