Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła 15 czerwca prospekt emisyjny Enter Air. – W ciągu 5 lat naszej działalności udało nam się stworzyć największą linię czarterową w Polsce, będącą równocześnie największą prywatną linią lotniczą w naszym kraju.
Nie zwalniamy tempa i chcemy dalej dynamicznie się rozwijać, zwłaszcza na rynkach zagranicznych, dlatego planujemy zakup nowych samolotów. Giełda wydaje się optymalnym źródłem finansowania naszych planów – powiedział Grzegorz Polaniecki, członek zarządu i dyrektor generalny Enter Air. Oferującym i prowadzącym Księgę Popytu Enter Air jest Ipopema Securities, managerem oferty jest Bank Zachodni WBK, a doradcą prawnym spółki jest DLA Piper. Enter Air jest największą czarterową linią lotniczą działającą w Polsce i jednocześnie największym prywatnym przewoźnikiem lotniczym w naszym kraju. Grupa realizuje połączenia dla czołowych polskich i zagranicznych biur podróży, latając do ponad 30 krajów, od Islandii i Portugalii po Kenię i Tajlandię. Flota Enter Air składa się z 17 samolotów Boeing 737. Przewoźnik posiada pięć stałych baz operacyjnych w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Paryżu oraz kilka baz sezonowych, m.in. w Manchesterze, Londynie i Tel Awiwie. W 2014 r. przychody grupy wyniosły 731,5 mln zł, EBITDA 42,2 mln zł, a zysk netto 17,4 mln zł. Około 30 proc. przychodów realizowanych jest z połączeń poza Polską.

Nie zwalniamy tempa i chcemy dalej dynamicznie się rozwijać, zwłaszcza na rynkach zagranicznych, dlatego planujemy zakup nowych samolotów. Giełda wydaje się optymalnym źródłem finansowania naszych planów – powiedział Grzegorz Polaniecki, członek zarządu i dyrektor generalny Enter Air. Oferującym i prowadzącym Księgę Popytu Enter Air jest Ipopema Securities, managerem oferty jest Bank Zachodni WBK, a doradcą prawnym spółki jest DLA Piper. Enter Air jest największą czarterową linią lotniczą działającą w Polsce i jednocześnie największym prywatnym przewoźnikiem lotniczym w naszym kraju. Grupa realizuje połączenia dla czołowych polskich i zagranicznych biur podróży, latając do ponad 30 krajów, od Islandii i Portugalii po Kenię i Tajlandię. Flota Enter Air składa się z 17 samolotów Boeing 737. Przewoźnik posiada pięć stałych baz operacyjnych w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Paryżu oraz kilka baz sezonowych, m.in. w Manchesterze, Londynie i Tel Awiwie. W 2014 r. przychody grupy wyniosły 731,5 mln zł, EBITDA 42,2 mln zł, a zysk netto 17,4 mln zł. Około 30 proc. przychodów realizowanych jest z połączeń poza Polską.