Fru.pl w Polsce oraz Vola.ro w Rumunii to tworzące grupę Vola internetowe biura podróży do zakupu biletów lotniczych założone w 2007 r. Vo l a . r o jest obecnie najpopularniejszą platformą do zakupu biletów lotniczych w Rumunii i od pięciu lat niezmiennie uznawana jest za najbardziej zaufanego partnera turystycznego w kraju.
Dla grupy Vola wejście na bułgarski rynek pod marką Vola.bg stanowi pierwszy krok w strategii globalnej ekspansji. Zorientowane na klienta podejście w markach Fru.pl oraz Vola.ro w ostatnich latach koncentrowało się na opracowaniu unikatowych fintechowych usług turystycznych związanych z ochroną klientów przed nieprzewidzianymi sytuacjami w trakcie podróży. Dostępne w portfolio grupy usługi takie jak Fast Refund, Trip Protect czy Flex umożliwiają zwrot kosztów i elastyczność planowania podróży w różnych sytuacjach. Warto nadmienić, że w trudnym czasie pandemii tylko Vola.ro z tytułu anulowanych lotów zwróciła swoim klientom ponad 10 mln euro. Vola.ro była również jedynym biurem podróży, które po upadłości rumuńskich tanich linii lotniczych Blue Air zwróciło środki wszystkim swoim klientom – łącznie ponad 1 mln euro. Po 16 latach działalności w Polsce i Rumunii grupa Vola rozpoczyna ekspansję i dociera do Bułgarii. Mimo że jest to znacznie mniejszy rynek niż Rumunia, Bułgarzy szybko zaakceptowali proponowaną przez Vola platformę do rezerwacji biletów lotniczych.
Rezultaty pojawiły się już w pierwszych tygodniach od jej uruchomienia: wzrost sprzedaży Vola.bg, który podwaja się z dnia na dzień. Platforma Vola.bg, która jest już aktywna w Bułgarii, oferuje szeroki zakres usług turystycznych, w tym tanie loty do tysięcy miejsc docelowych. Klienci z Polski, Rumunii oraz Bułgarii mają również do dyspozycji obsługę ze specjalnym zespołem konsultantów mówiących w lokalnym języku, a także różne opcje zabezpieczenia swoich podróży. Grupa wprowadziła wyłącznie na rynek bułgarski usługę bezpłatnej zmiany lotu. Dzięki tej usłudze każda rezerwacja na Vola.bg automatycznie korzysta z bezpłatnej opcji zmiany głównych szczegółów lotu, takich jak data, cel podróży czy nawet wybrana linia lotnicza, wszystko to do 24 godzin przed wylotem. Ta usługa, oferowana wyłącznie przez Vola.bg, jest rewolucyjna, biorąc pod uwagę, że zmiana lotu wiąże się z dodatkowymi opłatami w przypadku większości linii lotniczych lub bywa w ogóle niedostępna, co zmusza podróżnych do zakupu nowego biletu. Launch Vola.bg na rynku bułgarskim został ogłoszony na początku października, a wraz z nim zadebiutowała internetowa kampania marketingowa przygotowana przez lokalną agencję kreatywną proof., w której Vola.bg przedstawia się lokalnej publiczności hasłem „Vola.bg. Szczęśliwej podróży!”. Przygotowano łącznie trzy spoty reklamowe, które wyjaśniają korzyści, jakie daje klientom usługa bezpłatnej zmiany lotu.