Polski Holding Hotelowy wprowadza na rynek własną markę dla hoteli i obiektów. Halo Szczyrk, Halo Hel, Halo Toruń i Halo Szczecin – to pierwsze obiekty z Grupy PHH, które zaczną funkcjonować pod nowym brandem.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Polski Holding Hotelowy wprowadza na rynek nową markę hotelową Halo. Prace nad własnym soft brandem holding rozpoczął jeszcze w 2019 r., jednak wybuch pandemii wpłynął na zmianę realizacji harmonogramu działań. Dzięki wytężonej i konsekwentnej pracy powołanego zespołu ds. marki własnej, PHH doprowadził do stworzenia nowego brandu i wprowadzenia produktu na rynek. Zagroń w Szczyrku, Kopernik w Toruniu, Rycerski w Szczecinie i Cassubia w Helu to hotele i obiekty z Grupy PHH, które jako pierwsze przyjmą gości pod nową marką Halo. – Cieszę się, że dziś możemy oficjalnie ogłosić naszą nową markę – Halo. Wprowadzenie na polski rynek hotelowy nowego, polskiego brandu to nasza odpowiedź na turystyczne potrzeby gości, którzy chcą odpoczywać w pięknych polskich miejscach. To marka, która oferuje nowoczesny, międzynarodowy standard w cenach, które konkurują z lokalnymi obiektami i pensjonatami. Jest przyjazna dla każdego gościa, otwarta dla wszystkich ceniących wspólny odpoczynek z rodziną i przyjaciółmi, jak również dla tych, którzy wolą spędzać czas we własnym towarzystwie. Chcemy, aby każdy nasz gość czuł się tutaj jak najbardziej komfortowo. Zapraszamy do odpoczynku i wspólnego spędzania czasu w hotelach i obiektach Halo – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
Pomysł na nazwę dla marki własnej pojawił się w 2019 r. Po przeprowadzeniu odpowiednich badań rynku zdecydowanie wygrało Halo. Chcieliśmy, aby już sama nazwa przykuła uwagę naszych gości, kojarzyła się z powitaniem i dokładną lokalizacją, gdzie znajduje się nasz hotel, a jednocześnie była łatwa do zapamiętania – wyjaśnia Anna Izdebska, kierownik ds. marketingu PHH i jednocześnie autorka nazwy. Marka Halo ma lokalny charakter. Zachęca do aktywnego odpoczynku w pięknych polskich miejscach, zarówno w górach, jak i nad morzem. W hotelach marki Halo dużą wagę przykłada się także do kultury jedzenia – proste potrawy, wykonane z kunsztem, z najlepszych lokalnych składników. Specjalnością jest ciasto drożdżowe według tradycyjnej receptury, a dla relaksu serwowany jest pełny asortyment polskich ziół, takich jak melisa, mięta czy rumianek. Pierwsze cztery obiekty z Grupy PHH, które weszły pod nową markę, to dopiero początek historii tego brandu. W następnych latach holding planuje wprowadzić kolejne hotele z Grupy PHH pod markę Halo, m.in. w Wiśle, Międzyzdrojach, Krynicy, Kołobrzegu i Zakopanem.