Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz kolejny wybrali najlepsze tego typu miejsca w Polsce. W tegorocznej edycji tytuł Travelist Hotel Star 2024 został przyznany w 13 kategoriach. Zwycięzców ogłoszono 11 kwietnia podczas uroczystej gali z okazji 11. urodzin marki.
Szansę na zdobycie tytułu Travelist Hotel Star 2024 i miana najlepszego hotelu w Polsce miało aż 50 obiektów. Jury złożone z ekspertów portalu należącego do międzynarodowej grupy Secret Escapes oraz ci, którzy na co dzień korzystają z ich oferty, wybrali 13 najlepszych:
NAJLEPSZA SIEĆ HOTELOWA: Górskie Resorty, Sieć Hoteli Grano i Polski Holding Hotelowy
NAJLEPSZY OBIEKT ZAMKOWY: Hotel Zamek na Skale **** (Trzebieszowice, k. Lądka-Zdroju)
NAJLEPSZY OBIEKT RESORTOWY: Bel Mare Resort (Międzyzdroje)
NAJLEPSZY OBIEKT NAD MORZEM: Hotel Arka Medical Spa **** (Kołobrzeg)
NAJLEPSZY NOWY OBIEKT: Resort Król Plaza (Jarosławiec)
NAJLEPSZY OBIEKT DLA RODZIN: Blue Marine Mielno (Mielno)
NAJLEPSZY OBIEKT NAD JEZIOREM: Lake Hill Mazury Resort & SPA***** (Ostróda)
NAJLEPSZY OBIEKT BLISKO NATURY: Hotel Aubrecht Country Spa Resort **** (Przechlewo)
NAJLEPSZY OBIEKT W GÓRACH: Apartamenty Sun & Snow Biała Perła (Sienna)
NAJLEPSZY OBIEKT MIEJSKI: Arche Dwór Uphagena Gdańsk (Gdańsk)
NAJLEPSZY OBIEKT SPA: Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka *****(Ustka)
NAJLEPSZY OBIEKT Z AQUAPARKIEM: Hotel Gorzelanny **** (Jarnołtówek)
Nagroda gości: Blue Marine Mielno
Klienci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl w internetowym głosowaniu wybrali także najlepszy ich zdaniem obiekt hotelowy. Najwyższe miejsce na podium zdobył Blue Marine Mielno. Wysoka jakość usług i doświadczenie związane z pobytem w tym obiekcie to potwierdzenie wyjątkowości tego miejsca, które zasłużyło na uznanie.
– Bardzo cieszy nas także duże zaangażowanie ze strony internautów, którzy – oddając blisko 2 tysiące głosów – uhonorowali wyjątkowe ich zdaniem miejsce Nagrodą Gości. Walka była zacięta, co pokazuje tylko, że w Polsce istnieje wiele miejsc, które oferują niezapomniane doznania podczas wypoczynku, spełniając oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów – mówi Michał Szymańczak, Head of Sales and New Business w Travelist.pl.