Polska firma, która w 2004 roku zaczynała od organizacji wyjazdów „Work&Travel”, 20 lat później wyrosła na globalną platformę podróży obecną w ponad 50 krajach. Z okazji urodzin eSky.pl organizuje konkurs z pulą nagród 40 tys. zł do wydania na wakacje i city breaki w opcji Lot+Hotel. Na 20. rocznicę marka szykuje też dedykowaną identyfikację wizualną i zapowiada event w Warszawie z użyciem hologramów 3D.
Rok 2004. Polska wchodzi do Unii Europejskiej, Mark Zuckerberg zakłada Facebooka, a George W. Bush po raz drugi zostaje wybrany na prezydenta Stanów Zjednoczonych. W tym samym czasie w Radomiu swoją działalność rozpoczyna serwis eSky.pl. Na początku zajmuje się wyjazdami „Work&Travel”, żeby po kilku latach zmienić się w brokera biletów lotniczych.
Jak wspomina Łukasz Habaj, prezes Grupy eSky i jeden z jej współzałożycieli, ówczesny model biznesowy w niczym nie przypominał tego, jak 20 lat później marka inspiruje miliony ludzi do podróżowania. — Wszystkie rezerwacje zapisywaliśmy ręcznie w notatniku, a większość klientów obsługiwaliśmy stacjonarnie w radomskim biurze. Co zabawne, na pokładzie wciąż mamy pracowników, którzy pamiętają dawne czasy i to, jak np. wysyłaliśmy bilety przesyłkami konduktorskimi — śmieje się Habaj. I dodaje, że „teraz eSky to platforma podróży obecna w ponad 50 krajach, która dzięki innowacyjnym rozwiązaniom sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego rocznie obsługuje 3,3 mln klientów na całym świecie”.
W swoim konkursie urodzinowym eSky.pl nagrodzi 21 osób
Żeby uczcić swoje 20. urodziny, eSky.pl w czerwcu uruchamia konkurs o łącznej puli nagród wynoszącej 40 tys. zł. Zasady są proste: między 6 a 23 czerwca na Facebooku, Instagramie lub TikToku trzeba zamieścić wideo z hasztagiem #eSky20lat i – wykorzystując ujęcia z ostatniej podróży – pokazać, jak dobrze spędzało się czas w trakcie zagranicznego wyjazdu. Na zwycięzców czekają vouchery o wartości 20 tys. zł (1 szt.) i 1 tys. zł (20 szt.), które można będzie wykorzystać na zarezerwowanie wakacji lub city breaka w opcji Lot+Hotel.
— Dodatkowo na 20-lecie marki przygotowaliśmy okazyjne oferty na wakacje i city breaki w formule pakietowej, do których dostęp podróżnicy będą mieli zarówno na naszej stronie internetowej i w reklamach wyświetlanych online, jak i w naszym newsletterze czy powiadomieniach dla użytkowników aplikacji — wyjaśnia Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communications Director w Grupie eSky.
Hologramy 3D dla lepszego zaangażowania przechodniów
Aktywacji społeczności podróżniczej z okazji 20. rocznicy założenia eSky.pl towarzyszyć będą działania promocyjne. W kanałach cyfrowych obejmie ona media społecznościowe, YouTube, a także kampanię display. Natomiast w warstwie OOH pojawią się billboardy, w tym przy wybranych polskich lotniskach oraz jedna niestandardowa inicjatywa w Warszawie.
— We współpracy z brytyjską agencją Disturbed Media Group postawimy na jeden z najnowocześniejszych nośników reklamowych: hologramy. W dniach 12-13 czerwca pasażerowie, którzy pojawią się na Dworcu Centralnym, będą mogli bezpośrednio wziąć udział w evencie z użyciem technologii trójwymiarowych Hypergram i zgarnąć nasze urodzinowe upominki. A już 20-21 czerwca podobnych wrażeń doświadczą mieszkańcy i goście stolicy, którzy wybiorą się do centrum handlowego Westfield Arkadia — mówi Inga Wawrzyniak-Gacek.
Na czas obchodów dwudziestolecia firmy Grupa eSky przygotuje dedykowaną identyfikację wizualną marki we wszystkich lokalnych domenach, dodając do logotypu element o treści „20 lat”. Aktywne działania komunikacyjne spółka poprowadzi również w Bułgarii i Rumunii – drugim i trzecim (po Polsce) rynkach w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem generowanych przychodów.