Z sieci korzysta obecnie ponad 3 miliardy użytkowników, czyli blisko połowa ludzi na całym świecie, a liczba internautów cały czas rośnie. Z mediów społecznościowych korzysta natomiast 2 miliardy osób, w Polsce 13 milionów.
Na portalach społecznościowych spędzamy nieco ponad dwie godziny dziennie (źródło: „Digital, Social & Mobile in 2015”, We Are Social). Te statystyki, obok szeregu możliwości, jakie oferuje obecność marki w social media, są dostatecznym powodem, dla którego powinniśmy przynajmniej rozważyć obecność naszej firmy w wybranych serwisach społecznościowych. Ale które z nich wybrać? Każdy z portali społecznościowych ma swoje możliwości i ograniczenia, jak również określoną grupę użytkowników, do której za jego pośrednictwem może dotrzeć marka. Aby wybrać narzędzie komunikacji z naszymi potencjalnymi klientami, a tak właśnie możemy traktować w tym kontekście serwisy społecznościowe, musimy przede wszystkim określić cel i odbiorców naszej komunikacji.
Facebook
Facebook jest w Polsce numerem jeden pod względem liczby aktywnych użytkowników. Z roku na rok przyciąga coraz większą rzeszę starszych internautów, przede wszystkim tych powyżej 40 roku życia. Jednocześnie młodsi użytkownicy, którzy w większości przypadków nie stanowią grupy docelowej dla biur podróży, przenoszą się na inne serwisy społecznościowe (źródło: Sotrender). W dalszym ciągu dotarcie do starszych użytkowników Facebooka jest trudniejsze i w przypadku działań reklamowych droższe, lecz z pewnością jest to serwis, w którym znajdziemy swoich potencjalnych klientów. Przewagą Facebooka na innymi serwisami może być również łatwy w obsłudze panel reklamowy, z którego podstawowymi funkcjami poradzą sobie nawet mniej zaawansowani administratorzy stron. Dzięki reklamie nasza treść dotrze do większej liczby użytkowników, których grupy sami wybierzemy podczas tworzenia kampanii reklamowej. Targetowa [...]

Na portalach społecznościowych spędzamy nieco ponad dwie godziny dziennie (źródło: „Digital, Social & Mobile in 2015”, We Are Social). Te statystyki, obok szeregu możliwości, jakie oferuje obecność marki w social media, są dostatecznym powodem, dla którego powinniśmy przynajmniej rozważyć obecność naszej firmy w wybranych serwisach społecznościowych. Ale które z nich wybrać? Każdy z portali społecznościowych ma swoje możliwości i ograniczenia, jak również określoną grupę użytkowników, do której za jego pośrednictwem może dotrzeć marka. Aby wybrać narzędzie komunikacji z naszymi potencjalnymi klientami, a tak właśnie możemy traktować w tym kontekście serwisy społecznościowe, musimy przede wszystkim określić cel i odbiorców naszej komunikacji.
Facebook jest w Polsce numerem jeden pod względem liczby aktywnych użytkowników. Z roku na rok przyciąga coraz większą rzeszę starszych internautów, przede wszystkim tych powyżej 40 roku życia. Jednocześnie młodsi użytkownicy, którzy w większości przypadków nie stanowią grupy docelowej dla biur podróży, przenoszą się na inne serwisy społecznościowe (źródło: Sotrender). W dalszym ciągu dotarcie do starszych użytkowników Facebooka jest trudniejsze i w przypadku działań reklamowych droższe, lecz z pewnością jest to serwis, w którym znajdziemy swoich potencjalnych klientów. Przewagą Facebooka na innymi serwisami może być również łatwy w obsłudze panel reklamowy, z którego podstawowymi funkcjami poradzą sobie nawet mniej zaawansowani administratorzy stron. Dzięki reklamie nasza treść dotrze do większej liczby użytkowników, których grupy sami wybierzemy podczas tworzenia kampanii reklamowej. Targetowa [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl