touroperatorzy

Rainbow z nagrodą Effie Awards Poland 2024

2024-11-10

Czy jeden przycisk może być wart 157 milionów złotych? Udowodniliśmy, że tak, a jury konkursu Effie Awards Poland doceniło pomysł i nagrodziło Rainbow srebrną statuetką.

rainbow1

To już 8. nagroda dla Rainbow w tym prestiżowym plebiscycie. Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe.

Tajemniczy, nagrodzony przycisk to nic innego, jak rezerwacja wstępna dokonywana prosto z karty hotelu czy wycieczki na r.pl. Przycisk ten pokochali turyści – mogą beztrosko „zablokować” cenę wyjazdu i miejsce na kilka dni i, dzięki temu, mieć czas na spokojne podjęcie ostatecznej decyzji. Dla biznesu przyniosło to aż 157 milionów złotych dodatkowej sprzedaży w kanale online. – Okazuje się, że proste rozwiązania są najlepsze. Ta nagroda to efekt ciężkiej pracy interdyscyplinarnego zespołu pracowników IT, Call Center, E-commerce i Marketingu – podkreśla Michał Jaworski, dyrektor ds. e-commerce, marketingu i strategii omnichannel.

Gala Effie Awards Poland 2024 odbyła się 5 listopada, w Warszawie.


Aktualności

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail