Blaski i cienie AI w turystyce

Sztuczna inteligencja zrewolucjonizowała branżę turystyczną. Obecnie prawie każda firma zajmująca się turystyką korzysta z co najmniej jednej technologii opartej na sztucznej inteligencji. Innowacje, takie jak: przetwarzanie języka naturalnego (NLP), duże zbiory danych i głębokie uczenie się, również poprawiają jakość podróży.

rt 2024 11 850420Stwierdzenie „sztuczna inteligencja w turystyce i podróżach” odnosi się do korzystania z technologii AI w poprawianiu różnych aspektów branży turystycznej, w tym: obsługi klienta, planowania podróży, ustalania cen i prowadzenia marketingu. Sztuczna inteligencja analizuje ogromne ilości danych i dostarcza spersonalizowanych rekomendacji, automatyzuje rutynowe zadania i usprawnia procesy decyzyjne. 

KORZYŚCI

Po zagłębieniu się w koncepcję sztucznej inteligencji w turystyce jasne się staje, że ta innowacyjna technologia ma znaczący potencjał dla branży. Integracja sztucznej inteligencji przyniosła transformacyjną zmianę w działaniu firm turystycznych przez liczne korzyści dla wszystkich zaangażowanych stron: konsumentów, sprzedawców detalicznych i pośredników. Aspekty jej użycia obejmują obszary od poprawy doświadczeń klientów po usprawnienie operacji i napędzanie wzrostu przychodów. Na wszystkich tych obszarach wprowadzenie AI okazało się przełomem. Ta technologia stała się niezbędnym narzędziem dla nowoczesnych firm turystycznych. 

WADY

Pomimo entuzjastycznych opinii na temat sztucznej inteligencji w branży turystycznej...


Wydanie: 11/2024, RAPORT
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail