Codziennie do sieci trafiają niezliczone wpisy komentujące rzeczywistość. Są wśród nich te, które komentują działania naszej firmy. By móc się do nich ustosunkować, trzeba je jednak najpierw w tym oceanie wiadomości znaleźć, a potem zareagować.
Turystyka jest branżą niezwykle wrażliwą na wszelkie kryzysy. Upadek znanego biura czy wybuch kryzysu geopolitycznego w konkretnej destynacji odbijają się na koniunkturze w sektorze i uderzają we wszystkich, bez względu na staż, zaplecze finansowe czy wizerunek. Jednak spośród tych czynników to właśnie dzięki ostatniemu elementowi i zaufaniu turystów do marki łatwiej jest przekonać klientów, że problemy te dotyczą naszego biura w mniejszym stopniu i warto nam zaufać. Jednak nad wizerunkiem trzeba pracować.
Monitorowanie opinii
Nie od dziś wiadomo, że informacja to najcenniejszy surowiec naszych czasów, a kto kontroluje jego przepływ, ten posiada faktyczny wpływ na budowanie rzeczywistości. Od czasu pojawienia się social media architektem rzeczywistości może zostać każdy, kto ma odrobinę odwagi, aby wyrazić swoje zdanie i wystarczająco samozaparcia, aby go bronić. W tym sensie media społecznościowe są rewolucyjne, ponieważ pozwalają zwyczajnemu człowiekowi dotrzeć ze swoją wiadomością do szerokiego grona odbiorców. Dla biur podróży oznacza to kilka istotn [...]

Turystyka jest branżą niezwykle wrażliwą na wszelkie kryzysy. Upadek znanego biura czy wybuch kryzysu geopolitycznego w konkretnej destynacji odbijają się na koniunkturze w sektorze i uderzają we wszystkich, bez względu na staż, zaplecze finansowe czy wizerunek. Jednak spośród tych czynników to właśnie dzięki ostatniemu elementowi i zaufaniu turystów do marki łatwiej jest przekonać klientów, że problemy te dotyczą naszego biura w mniejszym stopniu i warto nam zaufać. Jednak nad wizerunkiem trzeba pracować.
Monitorowanie opinii
Nie od dziś wiadomo, że informacja to najcenniejszy surowiec naszych czasów, a kto kontroluje jego przepływ, ten posiada faktyczny wpływ na budowanie rzeczywistości. Od czasu pojawienia się social media architektem rzeczywistości może zostać każdy, kto ma odrobinę odwagi, aby wyrazić swoje zdanie i wystarczająco samozaparcia, aby go bronić. W tym sensie media społecznościowe są rewolucyjne, ponieważ pozwalają zwyczajnemu człowiekowi dotrzeć ze swoją wiadomością do szerokiego grona odbiorców. Dla biur podróży oznacza to kilka istotn [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl