W dniach 24-25 listopada w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie odbyła się trzecia edycja organizowanej przez „Hotelarza” i Horwath HTL konferencji Hotel & Tourism Trends – najważniejszego forum branży hotelarskiej w Europie Środkowej.
Wydarzenie, którego partnerami strategicznymi byli Grupa Orbis i Samsung, zgromadziło ponad 350 uczestników, którzy wzięli udział w 19 sesjach tematycznych prowadzonych przez najlepszych ekspertów z Polski i całej Europy. Podczas konferencji ogłoszono także plany budowy nowych markowych hoteli w Polsce – AC by Marriott we Wrocławiu i Hampon by Hilton w Łodzi. Obecność wielu polskich i międzynarodowych ekspertów była znakomitą szansą na wymianę doświadczeń oraz rzeczową dyskusję o kluczowych trendach, które pojawiają się w hotelarstwie na całym świecie i mają lub wkrótce będą miały wpływ na rynek polski.
Wyzwania hotelarstwa
Pierwszy dzień konferencji otwierały trzy prezentacje: Christiana de Barrin, dyrektora generalnego HOTREC, Bartłomieja Walasa, wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Sarah Duignan, dyrektor działu Account Management w STR Global. Eksperci przedstawiali bieżące i przyszłe trendy, a także kluczowe wyzwania, które stoją przed branżą na całym świecie. W dalszej części konferencji dyskusja moderowana przez Krzysztofa Szadurskiego, prezesa zarządu Hoteli Warszawskich Syrena, toczyła się m.in. wokó [...]

Wydarzenie, którego partnerami strategicznymi byli Grupa Orbis i Samsung, zgromadziło ponad 350 uczestników, którzy wzięli udział w 19 sesjach tematycznych prowadzonych przez najlepszych ekspertów z Polski i całej Europy. Podczas konferencji ogłoszono także plany budowy nowych markowych hoteli w Polsce – AC by Marriott we Wrocławiu i Hampon by Hilton w Łodzi. Obecność wielu polskich i międzynarodowych ekspertów była znakomitą szansą na wymianę doświadczeń oraz rzeczową dyskusję o kluczowych trendach, które pojawiają się w hotelarstwie na całym świecie i mają lub wkrótce będą miały wpływ na rynek polski.
Wyzwania hotelarstwa
Pierwszy dzień konferencji otwierały trzy prezentacje: Christiana de Barrin, dyrektora generalnego HOTREC, Bartłomieja Walasa, wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Sarah Duignan, dyrektor działu Account Management w STR Global. Eksperci przedstawiali bieżące i przyszłe trendy, a także kluczowe wyzwania, które stoją przed branżą na całym świecie. W dalszej części konferencji dyskusja moderowana przez Krzysztofa Szadurskiego, prezesa zarządu Hoteli Warszawskich Syrena, toczyła się m.in. wokó [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl