Norweskie linie promowe Fjord Line od ośmiu lat były obecne w Polsce a bilet na prom można było wykupić przez wybrane biura podróży lub agentów. W związku ze wzrostem ruchu pasażerskiego z naszego kraju – 2014 w stosunku do 2013 na poziomie 54% - Norwegowie podjęli decyzję o utworzeniu własnego oddziału z siedzibą w Poznaniu.
„Dostrzegamy potencjał polskiego rynku i chcemy być na nim jako pierwsi. Od 2008 roku liczba rezerwacji systematycznie rośnie, od tego samego czasu Fjord Line konsekwentnie inwestuje i poszerza swoją ofertę w Polsce. Polska jest atrakcyjnym rynkiem nie tylko z powodu turystycznego zainteresowania Norwegią ale także z racji rosnącej liczby Polaków w Norwegii. Dzięki temu, ruch odbywa się praktycznie przez cały rok” – mówi Rickard Ternblom, CEO Fjord Line.
Oddział w Polsce podlega Fjord Line GmbH z siedzibą w Niemczech. Biuro Fjord Line w Poznaniu odpowiedzialne jest za sprzedaż, marketing i kontakty z mediami w Polsce. Dodatkowo oddział sprawuje pieczę nad całą Europą Środkowo-Wschodnią. Fjord Line jest jedynym operatorem promowym, [...]



„Dostrzegamy potencjał polskiego rynku i chcemy być na nim jako pierwsi. Od 2008 roku liczba rezerwacji systematycznie rośnie, od tego samego czasu Fjord Line konsekwentnie inwestuje i poszerza swoją ofertę w Polsce. Polska jest atrakcyjnym rynkiem nie tylko z powodu turystycznego zainteresowania Norwegią ale także z racji rosnącej liczby Polaków w Norwegii. Dzięki temu, ruch odbywa się praktycznie przez cały rok” – mówi Rickard Ternblom, CEO Fjord Line.
Oddział w Polsce podlega Fjord Line GmbH z siedzibą w Niemczech. Biuro Fjord Line w Poznaniu odpowiedzialne jest za sprzedaż, marketing i kontakty z mediami w Polsce. Dodatkowo oddział sprawuje pieczę nad całą Europą Środkowo-Wschodnią. Fjord Line jest jedynym operatorem promowym, [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl