Podróż trzeba zaplanować. A dziś zwykle takie plany przygotowuje się za pomocą wyszukiwarki Google. O co więc pytali Polacy zainteresowani turystyką i jak korzystają z internetu w podróży?
Podróżny = mobilnyczy nie, wyszukiwarka Google jest najczęściej używanym narzędziem do pozyskiwania informacji. Dzięki temu może odpowiedzieć nie tylko samym internautom na ich zapytania, ale również powiedzieć o samych pytających. I to zarówno o zapytaniach wpisywanych w okienko wyszukiwarki, jak i o tym z jakiego urządzenia, gdzie i kiedy korzystają.
Podróżny = mobilny
Jak można się było spodziewać, osoby, które poszukiwały informacji turystycznych, coraz chętniej korzystają z urządzeń mobilnych. W 2015 r. 22 proc. zapytań w wyszukiwarce Google związanych z turystyką pochodziło ze smartfonów. – Dzisiejszemu konsumentowi w podróży od samego początku towarzyszy smartfon. Użytkownicy, zainspirowani do wyszukiwania w danym kluczowym momencie, zwracają się do urządzenia, które akurat wtedy mają pod ręką. Dzieje się tak już kiedy zaczynają rozmyślać o wyjeździe, a także planować go, rezerwować bilety i hotele oraz intensywnie korzystać z atrakcji i infrastruktury na miejscu wypoczynku. Warto zwrócić uwagę, że w 2015 r. mobilne wyszukiwanie związane z podróżami dynamicznie zyskało na popularności wśród polskich użytkowników. Wzrost zapytań z pozio [...]


Podróżny = mobilnyczy nie, wyszukiwarka Google jest najczęściej używanym narzędziem do pozyskiwania informacji. Dzięki temu może odpowiedzieć nie tylko samym internautom na ich zapytania, ale również powiedzieć o samych pytających. I to zarówno o zapytaniach wpisywanych w okienko wyszukiwarki, jak i o tym z jakiego urządzenia, gdzie i kiedy korzystają.
Podróżny = mobilny
Jak można się było spodziewać, osoby, które poszukiwały informacji turystycznych, coraz chętniej korzystają z urządzeń mobilnych. W 2015 r. 22 proc. zapytań w wyszukiwarce Google związanych z turystyką pochodziło ze smartfonów. – Dzisiejszemu konsumentowi w podróży od samego początku towarzyszy smartfon. Użytkownicy, zainspirowani do wyszukiwania w danym kluczowym momencie, zwracają się do urządzenia, które akurat wtedy mają pod ręką. Dzieje się tak już kiedy zaczynają rozmyślać o wyjeździe, a także planować go, rezerwować bilety i hotele oraz intensywnie korzystać z atrakcji i infrastruktury na miejscu wypoczynku. Warto zwrócić uwagę, że w 2015 r. mobilne wyszukiwanie związane z podróżami dynamicznie zyskało na popularności wśród polskich użytkowników. Wzrost zapytań z pozio [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl