Turystyka będzie korzystać na wzroście gospodarczym, a ten widać w danych statystycznych.
zny.pl/wp-content/uploads/2016/07/pws-2016-08b-09.jpg">
Koniunktura w zorganizowanej turystyce wyjazdowej, która do końca czerwca nie dawała branży turystyki wyjazdowej, a zwłaszcza agencyjnym biurom podróży, powodów do zadowolenia, zanotowała w lipcu dość zdecydowaną poprawę. Zdecydowaną ponieważ kilku, a czasem nawet kilkunastoprocentowe spadki sprzedaży zamieniły się we wzrosty w mniej więcej takiej samej skali, a bezwzględne poziomy liczby sprzedanych imprez zaczęły nawet ustanawiać historyczne rekordy. Tak wyraźna poprawa koniunktury wynika z jednoczesnego kumulowania się korzystnych dla niej czynników o charakterze bieżącym, ale także fundamentalnym, które będą pozytywnie oddziaływały na nią wymiarze długoterminowym, czyli również w następnych sezonach turystycznych. Do czynników bieżących wpływających jedynie na obecną sytuację niewątpliwie należy zakończenie dość emocjonujących dla Polaków mistrzostw Europy w piłce nożnej EURO 2016. Kolejnymi czynnikami z tej grupy są: znaczny stopień wyprzedania miejsc oraz bardzo wysokie ceny w LCC oraz w hotelach, zwłaszcza na kierunkach uważanych obecnie przez turystów za bezpieczne, a także słaba pogoda i małooptymistyczne jej prognozy dla krajowych regionów turystycznych. Warto przy tym zaznaczyć, że sygnalizowany już wcześniej w wielu materiałach negatywny czynnik, jakim były dla tury [...]
zny.pl/wp-content/uploads/2016/07/pws-2016-08b-09.jpg">


Koniunktura w zorganizowanej turystyce wyjazdowej, która do końca czerwca nie dawała branży turystyki wyjazdowej, a zwłaszcza agencyjnym biurom podróży, powodów do zadowolenia, zanotowała w lipcu dość zdecydowaną poprawę. Zdecydowaną ponieważ kilku, a czasem nawet kilkunastoprocentowe spadki sprzedaży zamieniły się we wzrosty w mniej więcej takiej samej skali, a bezwzględne poziomy liczby sprzedanych imprez zaczęły nawet ustanawiać historyczne rekordy. Tak wyraźna poprawa koniunktury wynika z jednoczesnego kumulowania się korzystnych dla niej czynników o charakterze bieżącym, ale także fundamentalnym, które będą pozytywnie oddziaływały na nią wymiarze długoterminowym, czyli również w następnych sezonach turystycznych. Do czynników bieżących wpływających jedynie na obecną sytuację niewątpliwie należy zakończenie dość emocjonujących dla Polaków mistrzostw Europy w piłce nożnej EURO 2016. Kolejnymi czynnikami z tej grupy są: znaczny stopień wyprzedania miejsc oraz bardzo wysokie ceny w LCC oraz w hotelach, zwłaszcza na kierunkach uważanych obecnie przez turystów za bezpieczne, a także słaba pogoda i małooptymistyczne jej prognozy dla krajowych regionów turystycznych. Warto przy tym zaznaczyć, że sygnalizowany już wcześniej w wielu materiałach negatywny czynnik, jakim były dla tury [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl