Michał Mętel objął w Amadeus Polska stanowisko szefa Warsaw Delivery Center. Jego kluczowym zadaniem będzie zarządzanie działalnością regionalnego centrum wdrożeniowego i wzmacnianie pozycji Amadeus IT na rynkach Europy Centralnej, Wschodniej i Południowej.
Michał Mętel jest związany z branżą IT od 15 lat, do Amadeus przeszedł z HRS (Hotel Reservation Service), gdzie stworzył, a następnie pełnił funkcję szefa ponad 70-osobowego działu ds. rozwoju IT. Jako szef Warsaw Delivery Center firmy Amadeus Michał Mętel będzie zarządzał zespołem menedżerów odpowiedzialnych za wdrożenia produktów i usług Amadeus, analizę potrzeb klientów i dostarczanie rozwiązań wspierających ich cele biznesowe oraz wsparcie merytoryczne i dzielenie się doświadczeniem. W zakresie jego obowiązków będzie również odpowiedzialność za terminy i budżet oraz dbałość o dostarczanie rozwiązań zgodnie z oczekiwaniami klientów. Michał Mętel jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Warsaw Delivery Center jest jednostką odpowiedzialną za realizację wdrożeń rozwiązań Amadeus w biurach podróży, wyszukiwarkach przelotów i innych firmach z branży turystycznej. Zajmuje się również doradztwem i optymalizacją rozwiązań informatycznych stosowanych przez klientów Amadeus. Warszawskie centrum zatrudnia już łącznie kilkudziesięciu programistów i innych specjalistów IT, w tym obcokrajowców 7 narodowości, którzy posługują się w sumie 12 językami. Jednostka stanowi istotną część globalnej sieci centrów informatycznych Amadeus, a pracownicy zlokalizowani w Polsce wchodzą w skład międzynarodowych grup projektowych. W 2015 r. Warsaw Delivery Center zrealizowało łącznie 220 projektów biznesowych, w tym 41 dla biur podróży w Polsce.

Michał Mętel jest związany z branżą IT od 15 lat, do Amadeus przeszedł z HRS (Hotel Reservation Service), gdzie stworzył, a następnie pełnił funkcję szefa ponad 70-osobowego działu ds. rozwoju IT. Jako szef Warsaw Delivery Center firmy Amadeus Michał Mętel będzie zarządzał zespołem menedżerów odpowiedzialnych za wdrożenia produktów i usług Amadeus, analizę potrzeb klientów i dostarczanie rozwiązań wspierających ich cele biznesowe oraz wsparcie merytoryczne i dzielenie się doświadczeniem. W zakresie jego obowiązków będzie również odpowiedzialność za terminy i budżet oraz dbałość o dostarczanie rozwiązań zgodnie z oczekiwaniami klientów. Michał Mętel jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Warsaw Delivery Center jest jednostką odpowiedzialną za realizację wdrożeń rozwiązań Amadeus w biurach podróży, wyszukiwarkach przelotów i innych firmach z branży turystycznej. Zajmuje się również doradztwem i optymalizacją rozwiązań informatycznych stosowanych przez klientów Amadeus. Warszawskie centrum zatrudnia już łącznie kilkudziesięciu programistów i innych specjalistów IT, w tym obcokrajowców 7 narodowości, którzy posługują się w sumie 12 językami. Jednostka stanowi istotną część globalnej sieci centrów informatycznych Amadeus, a pracownicy zlokalizowani w Polsce wchodzą w skład międzynarodowych grup projektowych. W 2015 r. Warsaw Delivery Center zrealizowało łącznie 220 projektów biznesowych, w tym 41 dla biur podróży w Polsce.