W 16 lat od powstania Emirates Skywards, wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego linii Emirates, liczba jego członków przekroczyła 16 milionów.
Dla uczczenia tej rocznicy przewoźnik postanowił wprowadzić dla nich jeszcze atrakcyjniejszą ofertę. Od uruchomienia programu w 2000 roku, członkowie wymienili aż 220 miliardów mil na darmowe bilety, pobyty w hotelach i wejściówki na największe wydarzenia sportowe oraz kulturalne na całym świecie. Różnorodność partnerów programu i przyznawanych w nim nagród pokazuje, jak zróżnicowana jest baza klientów i siatka połączeń przewoźnika, która obejmuje sześć kontynentów i ponad 150 kierunków. Obecnie w Emirates Skywards uczestniczy 14 partnerskich linii lotniczych, w tym strategiczni partnerzy przewoźnika – Easyjet i Qantas – dzięki czemu członkowie programu mogą korzystać z jednej z największych globalnych sieci połączeń. W programie biorą udział także 24 sieci hoteli, które łącznie oferują blisko 20 tys. obiektów na świecie. Wśród nich znajdują się hotele Starwood, a ich program partnerski Starwood Preferred Guest (SPG) został powiązany z Emirates Skywards. Dzięki temu stali klienci Emirates zyskują podwójnie – latając liniami Emirates lub rezerwując nocleg w hotelu Starwood jednocześnie gromadzą mile i punkty Starpoints. W związku z zaangażowaniem sponsorskim Emirates w sport, sztukę i kulturę, członkowie programu mogą otrzymać najlepsze wejściówki na największe imprezy na świecie, w tym Dubai Jazz Festival.

Dla uczczenia tej rocznicy przewoźnik postanowił wprowadzić dla nich jeszcze atrakcyjniejszą ofertę. Od uruchomienia programu w 2000 roku, członkowie wymienili aż 220 miliardów mil na darmowe bilety, pobyty w hotelach i wejściówki na największe wydarzenia sportowe oraz kulturalne na całym świecie. Różnorodność partnerów programu i przyznawanych w nim nagród pokazuje, jak zróżnicowana jest baza klientów i siatka połączeń przewoźnika, która obejmuje sześć kontynentów i ponad 150 kierunków. Obecnie w Emirates Skywards uczestniczy 14 partnerskich linii lotniczych, w tym strategiczni partnerzy przewoźnika – Easyjet i Qantas – dzięki czemu członkowie programu mogą korzystać z jednej z największych globalnych sieci połączeń. W programie biorą udział także 24 sieci hoteli, które łącznie oferują blisko 20 tys. obiektów na świecie. Wśród nich znajdują się hotele Starwood, a ich program partnerski Starwood Preferred Guest (SPG) został powiązany z Emirates Skywards. Dzięki temu stali klienci Emirates zyskują podwójnie – latając liniami Emirates lub rezerwując nocleg w hotelu Starwood jednocześnie gromadzą mile i punkty Starpoints. W związku z zaangażowaniem sponsorskim Emirates w sport, sztukę i kulturę, członkowie programu mogą otrzymać najlepsze wejściówki na największe imprezy na świecie, w tym Dubai Jazz Festival.