Departament Kultury i Turystyki w Abu Zabi (DCT Abu Zabi) łączy siły z firmą ITAKA, największym operatorem wycieczek w Polsce, angażując się w organizację konferencji dla najlepszych sprzedawców ITAKI w 2025 roku. Partnerstwo to, ogłoszone przy okazji największych na świecie targów branży turystycznej ITB w Berlinie, pozwoli zacieśnić relację z przedstawicielami branży turystycznej oraz upowszechnić znajomość emiratu Abu Zabi na polskim rynku.
Konferencja, która zgromadzi ponad 200 polskich specjalistów branży turystycznej, odbędzie się w Al Ain, „żywej oazie” emiratu, w której mieści się jedyne w Zjednoczonych Emiratach Arabskich Miejsce Światowego Dziedzictwa UNESCO i która staje się coraz popularniejszym kierunkiem wśród miłośników kultury, przygody i zdrowego wypoczynku, a ostatnio została okrzyknięta Turystyczną Stolicą Zatoki Arabskiej na rok 2025. Program konferencji uwzględnia szeroką gamę oferowanych przez Abu Zabi tras zwiedzania i pakietów podróżnych, zarówno letnich, jak i zimowych, a jej uczestnicy będą mogli wziąć udział w prowadzonych przez ekspertów sesjach szkoleniowych.
Po zakończeniu dwudniowej konferencji, od 13 do 17 kwietnia, przedstawiciele branży turystycznej wyruszą w specjalnie dla nich opracowaną trasę turystyczno-wycieczkową po mieście Abu Zabi, która pozwoli im odwiedzić główne instytucje kultury i obiekty zabytkowe, skorzystać ze światowej klasy infrastruktury hotelowo-gastronomicznej i na własne oczy zobaczyć wyjątkowe atrakcje, które czekają w Abu Zabi na odwiedzających.
– To bliskie partnerstwo ITAKI z Departamentem Kultury i Turystyki w Abu Zabi, przy organizacji prestiżowej konferencji dla najlepszych sprzedawców w tym emiracie, jest dla nas źródłem ogromnej satysfakcji. Współpraca między naszymi organizacjami na każdym etapie przygotowań do wydarzenia przebiega bardzo profesjonalnie i skutecznie. Naprawdę doceniamy zarówno nieocenione wsparcie, jakie otrzymaliśmy od DCT Abu Zabi, jak i ich sprawne działanie, dzięki któremu udaje nam się sfinalizować główne aspekty organizacyjne konferencji w bardzo krótkim czasie. Jesteśmy przekonani, że nasi wspólni goście – najlepsi polscy sprzedawcy w branży turystycznej – odegrają kluczową rolę w promowaniu Abu Zabi w Polsce, dzieląc się najlepszymi doświadczeniami z wizyty z klientami i współpracownikami. Abu Zabi to niezwykłe miejsce i cieszy się ono wśród Polaków coraz większą popularnością. – skomentował Mariusz Janczuk, Prezes firmy ITAKA.
Organizacja wydarzenia w Abu Zabi wpisuje się w Strategię Turystyczną 2030 emiratu, która zakłada przyciągnięcie 39,3 milionów odwiedzających, stworzenie 178 000 nowych miejsc pracy w sektorze turystycznym oraz dodatkowe 90 miliardów dirhamów PKB emiratu przed końcem dekady. Ta współpraca odzwierciedla zaangażowanie Abu Zabi w budowanie relacji z kluczowymi rynkami i inwestowanie w inicjatywy promujące rozwój turystyki i intensyfikację wymiany kulturowej.