Sabre Corporation przy współpracy z platformą przygotował raport opisujący typy gości hotelowych. Jednak przedstawione w nim rodzaje zachowań klientów dotyczą również stosunku do innych usług turystycznych.
Sabre Corporation dostarcza najnowsze technologie dla ponad 32 000 hoteli na całym świecie, co daje dobrą próbkę do wyciągania ogólnych wniosków na temat zachowań i preferencji klientów hotelowych. Ich dobre poznanie pozwala na tworzenie lepiej dopasowanych ofert. – W dzisiejszym, szybko rozwijającym się świecie, tendencje konsumenckie mogą szybko wyjść poza niszową grupę odbiorców i zacząć wpływać na dużą część konsumentów i turystów bez względu na to, skąd pochodzą – powiedział Richard Wiegmann, dyrektor zarządzający i dyrektor komercyjny Sabre Hospitality Solutions w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. – Te marki hotelowe, które są otwarte na nowo pojawiające się trendy, wzmocnią relacje z klientami, poprzez dostarczanie im doświadczenia, wykraczającego poza ich oczekiwania – dodał Wiegmann. Analitycy wyróżnili cztery główne typy klientów.
„Status Seekers” – Poszukiwacze prestiżu
Konsumenci chcą wyrazić, kim są i jaki jest ich status społeczny, poprzez marki któr [...]

Sabre Corporation dostarcza najnowsze technologie dla ponad 32 000 hoteli na całym świecie, co daje dobrą próbkę do wyciągania ogólnych wniosków na temat zachowań i preferencji klientów hotelowych. Ich dobre poznanie pozwala na tworzenie lepiej dopasowanych ofert. – W dzisiejszym, szybko rozwijającym się świecie, tendencje konsumenckie mogą szybko wyjść poza niszową grupę odbiorców i zacząć wpływać na dużą część konsumentów i turystów bez względu na to, skąd pochodzą – powiedział Richard Wiegmann, dyrektor zarządzający i dyrektor komercyjny Sabre Hospitality Solutions w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. – Te marki hotelowe, które są otwarte na nowo pojawiające się trendy, wzmocnią relacje z klientami, poprzez dostarczanie im doświadczenia, wykraczającego poza ich oczekiwania – dodał Wiegmann. Analitycy wyróżnili cztery główne typy klientów.
„Status Seekers” – Poszukiwacze prestiżu
Konsumenci chcą wyrazić, kim są i jaki jest ich status społeczny, poprzez marki któr [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl