Chodzi o to, aby ludzi zachęcić do podróżowania po kraju i korzystania z oferty turystycznej oraz pokazać, że można jeździć również poza miesiącami wakacyjnymi – mówi Piotr Nykowski, lider projektu „Polska za pół ceny”.\
Czym jest akcja „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny"?
Akcję organizuje Polska Organizacja Turystyczna. Odbędzie się ona od 31 marca do 2 kwietnia 2017 r. Założeniem akcji jest stworzenie banku ofert produktów i usług turystycznych w atrakcyjnych, obniżonych cenach, które będą oferowane w wybrany weekend w całej Polsce. Chodzi o to, aby ludzi zachęcić do podróżowania po kraju i korzystania z oferty turystycznej oraz pokazać, że można jeździć również poza miesiącami wakacyjnymi.
Jaka była geneza tej akcji?
Idea wyszła od ministra Witolda Bańki. Pierwszą akcję zorganizował Departament Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Myślę, że stała za tym potrzeba zbliżenia oferty do turysty. Mówi się od dawna, że w Polsce przez słabość produktu turystycznego, czyli atrakcji turystycznych i zintegrowanych usług, klienci mają kłopot z bezpośrednim zakupem pakietów. Pomysł, by te usługi zintegrować, jest więc bardzo dobry. Chodzi również o to, by zwrócić uwagę turysty na ofertę poprzez zintegrowaną promocję. Celem głównym akcji nie jest to, by np. jakieś muzeum po prostu oferowało bilet za pół ceny, ale by dogadało się np. z lokalną restauracją, hotelem czy nawet przewoźnikiem i stworzył
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl