Linie Ryanair zaprezentowały swoje plany poprawy jakości obsługi klienta, które stanowią podstawę założeń czwartego roku realizacji programu Always Getting Better (AGB).
Program zakłada poprawę wszystkich aspektów obsługi klienta poprzez serwis, innowacje cyfrowe oraz nowe produkty. Nowe inicjatywy na czwarty rok programu to m.in.: nowe bazy (we Frankfurcie nad Menem i Neapolu); aplikacja Into The Blue – treści o destynacjach dostępne na zamówienie w pięciu wersjach językowych; ekspresowa rezerwacja – zachowane wcześniej preferencje pozwalają na rezerwację w trzech krokach. Inną nową opcją jest automatyczna odprawa – także na lot powrotny, jeśli wcześniej dokonano wyboru miejsca. Najważniejszą jednak spośród zapowiedzianych nowości jest wprowadzenie do oferty irlandzkiego przewoźnika lotów łączonych. Co istotne, będą to również loty łączone z rejsami innych przewoźników. – Przez ostatnie trzy lata ruch lotniczy Ryanaira wzrósł o 50 proc. Ruch lotniczy Ryanaira nadal będzie rósł, a nasi pasażerowie po raz pierwszy będą mogli zarezerwować loty łączone na stronie Ryanair.com. Pod koniec roku dostępne będę także loty łączone wykonywane przez innych przewoźników – skomentował nowości Kenny Jacobs, chief marketing officer Ryanaira.