To będzie pierwszy sezon letni, w którym klienci będą mieli dodatkowe zabezpieczenie, a touroperatorzy dodatkowe obowiązki. Polska Izba Turystyki i Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego na wspólnej konferencji postanowiły pokazać, że klienci nie mają powodów do obaw.
Sezon letni 2017 zapowiada się wyjątkowo dobrze zarówno dla organizatorów turystyki, jak i dla klientów. Dobre wyniki sprzedaży tegorocznej oferty idą w parze ze stabilną kondycją finansową organizatorów turystyki. Jak wynika z danych zebranych przez firmę TravelData, w 2016 r. przychody z imprez turystycznych wzrosły o 5,4 proc. i wyniosły 5183,4 mln zł. Liczba klientów osiągnęła prawie 2 mln (wzrost o 1,5 proc.), zysk netto wyniósł 147,7 mln zł (o 28 proc. więcej), a fundusze własne – 530,6 mln (18,4 proc. wzrostu). Większość biur podlegających ocenie ratingowej TravelData odnotowała pozytywne wyniki w 2016 r., a znaczna część poprawiła swoją ocenę i prognozy na przyszłość.
Pierwszy sezon z TFG
Ponadto nadchodzące lato to pierwszy sezon turystyczny, w którym klienci polskich organizatorów turystyki zostaną objęci dodatkową ochroną na wypadek niewypłacal
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl