Masowe użycie urządzeń mobilnych zmusza firmy do korzystania z odpowiednich aplikacji. Dla mniejszych firm może to być trudne. Można jednak korzystać z gotowych rozwiązań.
Czas nieubłaganie płynie do przodu zmieniając rynek, firmy i oczekiwania klientów. W natłoku codziennych spraw, pytań, maili łatwo można przeoczyć trendy, nowości czy wręcz okazje, by o krok wyprzedzić konkurencję. Wydaje się, że rewolucja mobilna wreszcie szeroko wkracza do branży turystycznej. O konieczności korzystania przez branżę z rozwiązań mobilnych świadczy kilka dość istotnych faktów. Według raportu TNS z maja 2015 r., w roku tym w kieszeniach Polaków znalazło się już 19 mln smartfonów, a ponad 21 proc. korzystało także z tabletu. Bez względu na to, które urządzenia posiadamy, przez większość czasu, który z nimi aktywnie spędzamy, korzystamy z konkretnych aplikacji, a nie tylko ze stron internetowych.
Bariery mobilności
Do tej pory wspomniana rewolucja mobilna czy internetowa miała w bran ży turystycznej ograniczony efekt. Firmy zaczynały od stron internetowych, systemów rezerwacji online itp. Wszystkie działania były nastawione na sprzedaż i reklamę. Więksi gracze zainwestowali dodatkowo we własne aplikacje mobilne służące wyłącznie sprzedaży i podsuwaniu klientowi kolejnych ofert. Trudno powiedzieć, jak są skuteczne w pozyskiwaniu klienta. Nie wypada jednak, będąc dużym graczem, takiej aplikacji nie mi
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl