Bolt uruchamia funkcję śledzenia lotów

Dzięki nowej funkcji „Śledzenie lotów” użytkownicy Bolta mogą zsynchronizować szczegóły swojego lotu z planowanym przejazdem taksówką z lotniska.

Jeśli lot zostanie opóźniony lub odwołany, Bolt automatycznie dostosuje godzinę odbioru zarezerwowanego przejazdu lub anuluje przejazd bez obciążania pasażera dodatkowymi kosztami. Funkcja ta dostępna jest już na kilkudziesięciu lotniskach na całym świecie, w Polsce – na krakowskim lotnisku im. Jana Pawła II.

Aby z niej skorzystać, pasażerowie muszą wybrać przycisk „Zarezerwuj” na ekranie głównym aplikacji, a następnie wprowadzić lotnisko przylotu jako miejsce odbioru oraz docelową lokalizację. Podczas rezerwowania przejazdu użytkownicy mogą wybrać opcję „Dodaj szczegóły lotu”, a następnie podać datę lądowania, numer lotu, linię lotniczą lub miasto wylotu i wybrać swój konkretny lot. W przypadku opóźnienia użytkownik może również określić, w ile minut po lądowaniu chce zostać odebrany. Od tego momentu Bolt automatycznie dostosuje przejazd w razie zmiany rozkładu lotów.
– Dzięki funkcji śledzenia lotów dla zarezerwowanych przejazdów użytkownicy oraz klienci Bolt Business mogą teraz zsynchronizować szczegóły swojego lotu podczas planowania przejazdu z lotniska. Jeśli ich lot zostanie opóźniony lub odwołany, automatycznie dostosujemy godzinę odbioru lub anulujemy przejazd bez dodatkowych kosztów. To oznacza mniej czasu spędzonego na lotnisku i gwarancję dostępnego przejazdu nawet w godzinach szczytu – powiedział Paweł Kuncicki, general manager Bolt w Polsce.

To najnowsza aktualizacja usługi rezerwowanych przejazdów Bolt od czasu wydłużenia okresu rezerwacji do 90 dni w ubiegłym roku. Bolt oferuje różne kategorie rezerwowanych przejazdów, które są dostosowywane do lokalnych potrzeb rynkowych. Na przykład we Francji i Polsce użytkownicy mogą rezerwować transfery narciarskie dla grup w sezonie zimowym, a na Cyprze dla wycieczek grupowych dostępne są minibusy.

Lotniska należą do najpopularniejszych miejsc docelowych przejazdów Bolta, dlatego platforma wprowadza nowe i ulepszone funkcje, które poprawiają doświadczenie klienta w czasie rezerwacji przejazdu oraz późniejszy komfort podczas podróży.

Czytelne wskazówki w aplikacji, uzupełnione o zdjęcia, pomagają pasażerom znaleźć drogę z hali przylotów do strefy odbioru Bolt. Branding na lotniskach ułatwia lokalizację wyznaczonych miejsc odbioru. Kody odbioru, dostępne na niektórych lotniskach, pozwalają na skrócenie czasu oczekiwania na przejazd, łącząc pasażerów z pierwszym dostępnym kierowcą w kolejce przewozowej na lotnisku.