Ibis – nowe hotele w 10 krajach   hotele

Marka ibis, należąca do grupy Accor i zarządzająca ponad 2500 obiektami na świecie, kontynuuje ekspansję w Europie. W ciągu ostatnich miesięcy do portfolio trzech flagowych marek – ibis, ibis Styles i ibis budget.

DO oferty marki dołączyły nowe lokalizacje w 10 krajach, w tym pierwszy hotel ibis Styles w Estonii oraz obiekty przy lotniskach w Polsce, na Węgrzech i w Hiszpanii.

Kluczowe inwestycje w Polsce i Europie

W Polsce już w czerwcu przy międzynarodowym lotnisku Katowice-Pyrzowice zostanie otwarty ibis Styles Katowice Airport z 75 stylowymi pokojami, restauracją, barem i centrum fitness. To idealna baza dla podróżujących służbowo i turystów. Na Węgrzech, przy lotnisku Debrecen, ibis Styles Debrecen Airport zaoferuje 72 pokoje i 16 apartamentów z motywami lotniczymi, w tym elementami konstrukcji samolotu w wystroju.

W Hiszpanii uwagę przyciąga ibis Styles Madrid Airport Valdebebas – największy rodzinny hotel marki w kraju, z 260 pokojami, basenem i rooftopowym barem. Równolegle w Madrycie debiutuje ibis budget Madrid Albasanz z 99 pokojami w nowym designie REBOOST, skierowany do oszczędnych podróżnych.

Nowości w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii

W Niemczech otwarto siostrzane hotele ibis i ibis budget Berlin Airport przy lotnisku Berlin Brandenburg, każdy z 114 pokojami. W Neckarsulm, w regionie znanym z tradycji winiarskich, ibis Styles Neckarsulm łączy motywy sportów motorowych z lokalną historią.

We Francji ibis budget La Rochelle Puilboreau (76 pokoi) stanowi bazę do zwiedzania portowego La Rochelle, a w Wielkiej Brytanii ibis Styles York Centre nawiązuje do historii warzenia piwa, oferując 110 pokoi w sercu średniowiecznego miasta.

Debiut w Estonii i Belgii

Pierwszy ibis Styles Tallinn w Estonii, otwarty w maju po renowacji zabytkowego hotelu L’Ermitage, zachwyca minimalistycznym designem i restauracją FOCUS z kuchnią estońską. W Belgii wyróżniają się ibis Styles Hasselt (70 pokoi) w Ardenach oraz ibis budget Arlon Porte du Luxembourg z opcjami dla rodzin.

Strategia marki i program lojalnościowy

– Nowe otwarcia potwierdzają zaufanie gości i partnerów do naszej wizji dostępnej gościnności. W duchu hasła „Go get it” łączymy przystępne ceny z nowoczesnym designem – podkreśla Florence Liger-Tourres, Wiceprezes ds. Marketingu Marek Ekonomicznych Accor w Europie i Afryce Północnej.

Goście mogą korzystać z programu lojalnościowego ALL – Accor Live Limitless, który oferuje zniżki, ulepszenia pokojów i dostęp do ekskluzywnych wydarzeń.