Fabryka Norblina w Warszawie stała się centrum globalnego networkingu branży turystycznej podczas 39. edycji Meet the Bidder.

W dniu 11 czerwca w restauracji MOXO spotkali się przedstawiciele 30 wystawców z 22 destynacji oraz blisko 50 polskich agencji eventowych, incentive i biur podróży specjalizujących się w projektach premium.
Wydarzenie zgromadziło czołowych graczy rynku MICE i luksusowego, w tym sieci hotelowe (Sandals Resorts, Barcelo, Falkensteiner), flagowe hotele (Rixos Marina Abu Dhabi, Hilton Malta, Nobu Hotel Warsaw), biura DMC z Peru, Nepalu i RPA, a także narodowe organizacje turystyczne Kuby, Cypru i Chorwacji. Dwunastu wystawców zadebiutowało na wydarzeniu, podkreślając jego rosnącą międzynarodową rangę.
Kluczowym elementem były intensywne rozmowy biznesowe – w ciągu jednego dnia odbyło się 550 spotkań face-to-face, umożliwiających nawiązanie strategicznych relacji. Najaktywniejsze agencje zostały nagrodzone doświadczeniami podróżniczymi, w tym 4-dniową wyprawą do Peru, luksusowymi pobytami w RPA oraz biletami lotniczymi, ufundowanymi przez partnerów wydarzenia.
Dzień później zagraniczni uczestnicy odkrywali Warszawę „śladami Chopina” podczas prywatnego spaceru, koncertu fortepianowego i degustacji polskich pierogów, co stanowiło kulturalne zwieńczenie wydarzenia.

Organizatorzy już zapowiedzieli jubileuszową 40. edycję Meet the Bidder, która odbędzie się 29 października 2025 r. w Hotelu Sheraton w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął m.in. Rynek Turystyczny, Think MICE oraz międzynarodowe magazyny EVINTRA i MICE & TOURISM around the world.