Powiew świeżości zawitał do dwóch polskich hoteli sieci B&B HOTELS. Zmodernizowane recepcja i lobby w B&B HOTEL Bytom oraz strefa recepcyjna w B&B HOTEL Piotrków Trybunalski prezentują się nowocześnie, jasno i niezwykle przyjaźnie.

To kluczowy element strategii marki, która kładzie nacisk nie tylko na rozbudowę portfolio, ale przede wszystkim na zapewnienie gościom spójnych, wysokich standardów i pozytywnych doświadczeń we wszystkich lokalizacjach.
Przestrzenie te, będące wizytówką hoteli i miejscem pierwszego kontaktu z gośćmi, zyskały zupełnie nowy charakter. Jasne kolory, drewniane akcenty, nastrojowe oświetlenie i komfortowe meble tworzą niemal domową atmosferę sprzyjającą relaksowi, nieformalnym spotkaniom czy pracy. Jak podkreśla Łukasz Kaleta, Dyrektor Operacyjny B&B HOTELS Polska, modernizacja to nie tylko estetyka, ale istotny krok w integracji obiektów z siecią i odzwierciedlenie jej wartości: funkcjonalności, estetyki i otwartości.
Inwestycje w Bytomiu i Piotrkowie Trybunalskim wpisują się w szerszą strategię rozwoju B&B HOTELS w Polsce, obejmującą także modernizację istniejących obiektów – jak niedawno we Wrocławiu czy obecnie w Toruniu. Jakub Bilik, CEO marki, zaznacza, że to świadome inwestycje w jakość i lepsze doświadczenia gości, mające zapewnić komfort, przewidywalną jakość i przyjazną atmosferę w każdym mieście.
B&B HOTELS, należąca do segmentu value-for-money, dynamicznie rozwija się w Polsce (obecnie 17 obiektów), łącząc komfortowe wnętrza, doskonałe lokalizacje i przystępne ceny.