Kampania promująca Kraków w Holandii   europa

Polska Organizacja Turystyczna w Amsterdamie zakończyła właśnie dwutygodniową promocję Krakowa i Małopolski w Holandii. Kampania na YouTube i Google Display Network dotarła do niemal 1,35 miliona mieszkańców tego kraju.

Reklamy wzbudziły duże zainteresowanie - ponad 730 tysięcy Holendrów weszło w interakcję z materiałami, klikając je, oglądając do końca lub udostępniając. To dało rekordowy współczynnik interakcji na poziomie 68,73% w historii działań ZOPOT Amsterdam.

Sercem akcji był dynamiczny film przygotowany przez Małopolską Organizację Turystyczną, pokazujący bogactwo kulturowe Krakowa i różnorodność regionu - od zabytków UNESCO po góry, parki narodowe i nowoczesną infrastrukturę turystyczną.

"Holenderscy turyści coraz chętniej odwiedzają nie tylko Kraków, ale też nasze góry, parki narodowe czy termy" - zauważa Grzegorz Biedroń, prezes MOT. Kampania wpisuje się w trend systematycznego wzrostu odwiedzających z Niderlandów.

Skuteczność akcji pokazuje, że dobrze przygotowany przekaz trafiający do konkretnej grupy odbiorców skutecznie buduje zainteresowanie podróżami do Polski. Zdaniem Biedronia kampania przyczyni się do jeszcze większego napływu turystów, szczególnie do Małopolski.