eSky powraca z kampanią „City Break to MY”

Internetowe biuro podróży eSky.pl inauguruje tegoroczną edycję swojej flagowej kampanii „City Break to MY”. Start zaplanowano na 1 września 2025 roku, a działania promocyjne potrwają do połowy października.

Celem inicjatywy jest pokazanie, że krótki wyjazd do miasta może przybierać najróżniejsze formy – od intensywnego zwiedzania, przez kulinarne odkrycia, po błogi relaks na plaży.

City break szyty na miarę

Kampania ma odzwierciedlać ewolucję postrzegania krótkich wyjazdów. – City break nie jest już tylko spontanicznym wypadem – to forma podróży, która powinna być swobodnie dopasowana do stylu życia i oczekiwań podróżnika. Dlatego w naszej kampanii pokazujemy różnorodne podejścia: od intensywnego zwiedzania, przez kulinarne odkrycia, aż po relaks na plaży – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communications Director w eSky Group.

Po bardzo pozytywnym odbiorze zeszłorocznej odsłony, eSky rozwija sprawdzoną formułę, opierając się na dogłębnej analizie danych, badaniach i wiedzy eksperckiej. Efektem jest bogata oferta kierunków pogrupowanych w klarowne kategorie, odpowiadające na konkretne potrzeby podróżnych.

Gdzie i jak? Propozycje na city break 2025

eSky proponuje podróżnym trzy główne filary krótkich wyjazdów, a także szereg dodatkowych, sprofilowanych aktywności:

  • Główne kategorie:
    • Zwiedzanie: Dubaj, Barcelona, Cypr
    • Plażowanie: Malaga, Malta, Lamezia Terme
    • Foodie: Ateny, Katania, Lizbona
  • Dopasowane aktywności:
    • Rodzinna przygoda: Londyn, Disneyland, Legoland
    • Babski wyjazd: Mediolan, Nicea, Sycylia
    • W męskim stylu: Amsterdam, Madryt, Porto
    • Natura: Norwegia, Łotwa, Gruzja

– Dzięki wyraźnemu podziałowi na potrzeby i style podróżowania, możemy jeszcze skuteczniej trafić do konkretnych grup odbiorców. Każda z kategorii ma swój własny klimat, język i dynamikę, co wzmacnia jej rozpoznawalność i autentyczność – dodaje Katarzyna Hauton, Group Brand Manager w eSky Group.

AI jako kreatywny partner

Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest wykorzystanie nowoczesnych technologii. Materiały wideo, które skupiają się na inspiracjach i emocjach, powstały z udziałem najnowszego narzędzia Google – VEO 3, generującego wideo na podstawie opisów tekstowych.

Proces ich tworzenia był częścią innowacyjnych warsztatów Data x Human x AI. Sztuczna inteligencja nie była tu jedynie biernym narzędziem, ale aktywnym partnerem kreatywnym. Warsztaty oparto na trzech filarach:

  • DATA: analiza potrzeb odbiorców i wniosków z poprzednich działań.
  • HUMAN: ekspercka wiedza i insighty zespołu, które nadawały kierunek narracji.
  • AI: technologie wspierające generowanie pomysłów i finalną produkcję treści.

Kompleksowa oferta i bezpieczeństwo

Kampania promuje pakiety dynamiczne Lot + Hotel, które są obecnie najszybciej rozwijającym się produktem w portfolio eSky. Klienci mogą w jednej transakcji zarezerwować przelot (u jednej z 550 linii lotniczych) i nocleg (w dziesiątkach tysięcy hoteli na świecie), a także transfery czy ubezpieczenie. Co cruciale, całość objęta jest ochroną Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG), gwarantującą bezpieczeństwo finansowe. eSky oferuje także gwarancję najniższej ceny.

Kampania „City Break to MY” będzie prowadzona w Polsce poprzez kanały digitalowe (YouTube, social media, VOD, Google Ads). W krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz Wielkiej Brytanii Grupa eSky planuje aktywność głównie w kanałach własnych.