15 lat B&B HOTELS w Polsce   hotele

Podwójny jubileusz, ambitne plany ekspansji i inwestycje w modernizację – tak w skrócie przedstawia się sytuacja B&B HOTELS w Polsce w 2025 roku. Sieć obchodzi właśnie 15-lecie działalności nad Wisłą oraz 35-lecie istnienia na świecie.

Od otwarcia pierwszego obiektu w Toruniu w 2010 roku, marka konsekwentnie rozwijała swoją obecność, debiutując w kluczowych miastach takich jak Warszawa, Wrocław, Kraków, a następnie umacniając pozycję w lokalizacjach średniej wielkości, m.in. w Kielcach, Kaliszu, Bytomiu czy Tomaszowie Lubelskim. Aktualnie portfolio sieci w Polsce liczy 19 hoteli oferujących ponad 2 tys. pokoi, a trwa budowa kolejnego, 20. obiektu. W najbliższym czasie planowane są otwarcia m.in. drugiego hotelu we Wrocławiu, w prestażowej lokalizacji na Rynku.

Przełomem w strategii rozwoju był rok 2023, kiedy sieć ogłosiła kurs na budowę portfela w oparciu o długoterminowe umowy najmu. Celem jest zdobycie pozycji lidera w segmencie value-for-money w Polsce, co jest odpowiedzią na rosnący popyt na obiekty oferujące wysoką jakość w przystępnej cenie.

B&B HOTELS inwestuje także w modernizację istniejących obiektów, podnosząc standard wnętrz – jak miało to miejsce m.in. we Wrocławiu, Toruniu czy Bytomiu – tak by odpowiadały one oczekiwaniom gości poszukujących komfortu na poziomie trzech gwiazdek.

Kluczową wartością marki pozostaje połączenie atrakcyjnej ceny z wysokim standardem i doskonałą lokalizacją w centrach miast lub w pobliżu węzłów komunikacyjnych. Sieć kładzie również nacisk na zrównoważony rozwój, o czym świadczą certyfikaty ESG dla wszystkich polskich obiektów oraz inicjatywy proekologiczne, takie jak udział w programie Too Good To Go czy rezygnacja z jaj z chowu klatkowego.

– Chcemy, aby B&B HOTELS w Polsce kojarzyły się z mądrym wyborem – połączeniem komfortu, doskonałych lokalizacji oraz atrakcyjnej ceny. To podejście sprawiło, że zaufało nam już wielu gości – podkreśla Jakub Bilik, CEO B&B HOTELS Polska.