Thomas Cook wraca na polski rynek   touroperatorzy

Thomas Cook, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek turystycznych na świecie, przygotowuje się do wejścia na polski rynek z nową ofertą agencyjną. Po przejęciu przez eSky Group, marka chce połączyć swoje dziedzictwo z technologią i innowacyjnością nowego właściciela, stawiając na współpracę z agentami turystycznymi.

Po ponad roku od przejęcia Thomas Cook przez eSky Group, ikoniczna marka szykuje swoją premierę w Polsce. Jej oferta będzie dostępna wyłącznie w kanale offline, poprzez stacjonarne punkty sprzedaży agentów turystycznych. Głównym produktem będą kompleksowe pakiety turystyczne, łączące lot, starannie wyselekcjonowany hotel oraz transfer.

Nowa jakość w pakietowaniu dynamicznym

Celem Thomas Cook w Polsce ma być „odczarowanie” ograniczonego zaufania do pakietów dynamicznych. Firma zapowiada, że jej oferta ma odpowiadać na główne bolączki tego modelu, zarówno w oczach pośredników, jak i klientów.

– Podobnie, jak udało się nam to zrobić w przypadku redefinicji produktu City Break, tak i teraz chcemy wykorzystać siłę technologii eSky oraz zaufanie do marki Thomas Cook. Nasz cel to dostarczenie gotowych pakietów wypoczynkowych, które łączą elastyczność i najlepsze ceny z pewnością i bezpieczeństwem touroperatora – zapowiada Jarosław Grabczak, Head of Commercial Product w eSky.pl i Thomas Cook.

Mocne wsparcie i wyłączność dla agentów

Model biznesowy Thomas Cook w Polsce kładzie szczególny nacisk na współpracę z biurami podróży, które stanowią kluczowy filar dystrybucji. Agenci otrzymają dostęp do wyłącznego produktu – hotele dostępne pod marką Thomas Cook nie będą oferowane w standardowej, dynamicznej sprzedaży na eSky.pl.

Dzięki spójnej polityce cenowej we wszystkich kanałach dystrybucji, agenci zyskają silną przewagę konkurencyjną i bezpieczeństwo sprzedaży. Wsparciem ma być także bezpośrednia współpraca eSky z ponad 550 liniami lotniczymi oraz całodobowa opieka agencyjna.

Stabilność i bezpieczeństwo kluczowymi filarami

Za stabilnością Thomas Cook w Polsce stoi Grupa eSky, która jest aktywnym członkiem Polskiej Izby Turystyki. Klienci wykupujący pakiety będą objęci pełną ochroną prawną Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG) i Turystycznego Funduszu Pomocowego (TFP). Dodatkowo, oferta będzie wsparta gwarancją ubezpieczeniową na ponad 51 mln zł.

– Wierzymy, że polski rynek jest gotowy na nową jakość w turystyce zorganizowanej – opartą na zaufaniu, komforcie, technologii i eksperckim doborze oferty. Thomas Cook ma być synonimem spokojnych, perfekcyjnie zaplanowanych wakacji – dodaje Jarosław Grabczak.