Potrzeba dalszej promocji istnieje zawsze! W Chorwacji w kilku ostatnich latach branża turystyczna intensywnie pracowała nad rozwojem produktów. Dzisiaj może się pochwalić specjalistycznymi programami skierowanymi do określonych grup gości i hotelami światowej jakości – mówi Agnieszka Puszczewicz, dyrektor Narodowego Ośrodka Informacji Turystycznej Republiki Chorwacji.
Skąd Pani zainteresowanie chorwackim rynkiem?
Moja przygoda z Chorwacją trwa już ponad 22 lata. Przez te wszystkie lata z Chorwacją związałam się nie tylko zawodowo, ale także prywatnie. Czuję się w Chorwacji jak w domu! Ostatnie sześć lat spędziłam w Splicie, zarządzając DMC agencją.
Jak to się stało, że dostała Pani propozycję pokierowania przedstawicielstwem Chorwacji w Polsce?
Wystartowałam w konkursie i wygrałam. Po raz pierwszy w historii Chorw
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl