Gród Kopernika to jeden z żelaznych punktów wycieczek szkolnych, które podróżują głównie wiosną i jesienią. Jednak warto pamiętać, że jest on równie atrakcyjny również o innych porach roku. I co ważne – wciąż poprawia i rozbudowuje swoją ofertę.
Toruń zna chyba każdy w Polsce i każdemu chyba kojarzy się z trzema głównymi punktami: Kopernikiem, piernikami i gotykiem. Taki pakiet skojarzeń potwierdzają badania prowadzone wśród turystów odwiedzających miasto, których najczęściej przyciągają te właśnie punkty. Jednak w Toruniu rozwija się również turystyka biznesowa.
Kosmiczne wyniki
Toruń należy do stosunkowo najchętniej odwiedzanych miast w Polsce. Miasto liczące niecałe 200 tys. mieszkańców w roku 2016 odwiedziło ponad 2,1 mln gości. Podobnie było w roku 2015. I choć za rok 2017 brak jeszcze pełnych danych, można spodziewać się, że nie będzie on gorszy. Początek ubiegłego roku to w dużej części turystyka biznesowa, która w mieście rozwija się coraz lepiej. Tradycyjnie w drugim kwartale rusza w Toruniu turystyka szkolna. Wszystko wskazuje na to, że ubiegły rok był pod tym względem rekordowy. Większość biur przewodnickich organizujących wycieczki do Torunia odnotowała przynajmniej 10-procentowy wzrost rok do roku, jeśli chodzi o liczbę obsłużonych grup. – Szacuje się, że w okresie od kwietnia do końca roku szkolnego odwiedza nas 100 tys.-120 tys. dzieci – mówi Bartosz Witkowski z Wydziału Promocji Urzędu Miasta Torunia.
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl