„Zalety i Metody Wizualizacji Eventu” innowacyjne podejście do organizacji wydarzeń – to hasło zakończonego właśnie Meetings Week.
Od sześciu lat polskie stowarzyszenia działające w sektorze przemysłu spotkań podejmują wyzwanie przygotowania kilkudniowego wydarzenia Meetings Week Poland (MWP). Corocznie program tygodniowej konferencji prezentuje różnorodność narzędzi, jakie branża eventowa wykorzystuje w swojej pracy, oraz dziedzin, w jakich realizuje biznesowe cele swoich zleceniodawców. Od lat dużym zainteresowaniem cieszy się drugi dzień konferencji, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Branży Eventowej. W tym roku stowarzyszenie postanowiło poruszyć ważny, a dość często lakonicznie traktowany temat, jakim jest wizualna strona eventu. Członkowie stowarzyszenia pochylili się nad ważnymi tematami związanymi z planowaniem wydarzenia w sferze wizualnych doświadczeń na każdym etapie realizacji eventu.
Tegoroczna konferencja zaczęła się wystąpieniem Martyny Wijas (założycielka i właścicielka MobilLed), która opowiedziała, jak czytać zaproszenia na wydarzenia i rozumieć słowa „dress code”. Poruszyła ważn
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl