SENTIDO i Cook’s Club – marki hotelowe należące do koncernu Thomas Cook – pojawiły się na jego samolotach. W ten sposób grupa chce jeszcze bardziej wypromować i zwiększyć świadomość hoteli z własnego portfolio.
Od maja na jednym z jej airbusów znalazła się marka SENTIDO Hotels & Resorts. SENTIDO jest jedną z ośmiu marek hotelowych należących do grupy Thomas Cook, oferujących hotele 4- i 5-gwiazdkowe dla wymagających turystów. Najlepsze lokalizacje, dbałość o szczegóły i gwarancja jakości to wyróżniki brandu adresowanego do par, grup i niewielkich rodzin. Marka SENTIDO jest dobrze znana także polskim klientom. W letniej ofercie należącego do grupy biura Neckermann Podróże znalazło się 46 tego typu hoteli. Z kolei inna maszyna typu Airbus A321 będzie promować nową markę hotelową Cook's Club, którą grupa wprowadziła na rynek w kwietniu tego roku. Pierwszy obiekt tej sieci zostanie otwarty na Krecie w Hersonissos w czerwcu i już mogą go rezerwować polscy klienci.
Jest to koncept skierowany do osób, które chcą wypoczywać na plaży w miejskim stylu. Cook’s Club to dobry design, wyśmienite jedzenie, niezobowiązująca atmosfera i doskonała muzyka w tle serwowana przez DJ-ów. Do następnego lata touroperator planuje uruchomić kolejnych 15 hoteli pod marką Cook’s Club. Samolot z marką SENTIDO będzie latał z Niemiec, z bazy w Düsseldorfie, natomiast reklamujący Cook’s Club – z Wielkiej Brytanii, z bazy w Manchesterze, i pojawi się w basenie Morza Śródziemnego