Jesteśmy i pozostaniemy bardzo aktywni na polskim rynku. Planujemy nie tylko klasyczne kampanie, ale jesteśmy obecni w bardzo różnych mediach. Zależy nam, by być w mediach i docierać do liderów opinii – mówi Amir Halevi, dyrektor generalny Ministerstwa Turystyki Izraela.
Polacy zajmują piąte miejsce wśród turystów zagranicznych odwiedzających Izrael – po Amerykanach, Rosjanach, Niemcach i Francuzach. Co pana zdaniem spowodowało, że są na tak wysokiej pozycji?
Jest to efekt ciężkiej pracy i naszej strategii. Działamy intensywnie na wielu polach, zarówno marketingowo jak i PR-owo. Zapraszamy wielu dziennikarzy, gościmy w licznych programach. Tworzymy zarówno duże, jak i małe kampanie. Ściśle współpracujemy z liniami lotniczymi i biurami podróży. Wiele zawdzięczamy również działaniom tu, na miejscu, Izraelskiego Rządowego Centrum Turystyki – IGTO Polska. W ten sposób udaje nam się promować Izrael nie jako Ziemię Świętą, ale jako miejsce, gdzie można wspaniale spędzić czas czy to podczas krótkiego wypadu, czy pełnego urlopu. Nasze biuro działa od 2011 r. i od tego momentu pracujemy nad tym, żeby postrzegano Izrael jako miejsce nie tylko dla pielgrzymów. W tych statystykach widać rez
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl