Choć urlop to sprawa jak najbardziej realna, to jednak przygotowania do niego, jak się okazuje, odbywają się wirtualnie. I to zarówno na etapie planowania, jak i samego zakupu usług. Jak Polacy korzystają tego lata ze stron turystycznych?
Nad naszą turystyczną aktywnością w sieci pochyliła się m.in. firma Gemius. Jak wynika z przeprowadzonej analizy w lipcu 2018 r., wzrosła liczba odsłon na stronach związanych z podróżami i turystyką.
Mniej wakacji w pracy?
Z danych wynika, że internauci najchętniej odwiedzali strony internetowe o tej tematyce na urządzeniach mobilnych. Z innych badań dotyczących aktywności na stronach turystycznych i portalach rezerwacyjnych wynikało, że znacznej części rezerwacji dokonujemy w godzinach pracy, a więc zapewne korzystając ze sprzętu służbowego. Jednak z badania firmy Gemius wynika, że w lipcu zmalała liczba internautów surfujących po sieci ze służbowych komputerów osobistych i laptopów, co może być spowodowane sezonem urlopowym. Co ciekawe, najwięcej Polaków przeglądało strony WWW podczas pracy we wtorki i środy (odpowiednio średnio 2,4 i 2,3 mln osób). Najmniej aktywne pod tym względem były p
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl