Sieć Best Western Hotels & Resorts jako pierwsza w branży wprowadziła dwie butikowe marki jednocześnie – Sadie HotelSM i Aiden HotelSM. Marki te zaoferują hotelarzom wyjątkowo elastyczne programy uczestnictwa w sieci.
Sadie będzie należeć do kategorii upscale, a Aiden do segmentu upper midscale. – Hotele Sadie i Aiden to eleganckie, wyrafinowane i niepowtarzalne marki hotelowe, które odzwierciedlają styl i charakter społeczności, w której funkcjonują, dając poczucie przygody i zabawy swoim gościom – powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny w Best Western Hotels & Resorts. – Cieszymy się, że jako pierwsi w branży wprowadziliśmy na rynek jednocześnie dwie butikowe marki – Sadie Hote
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl