Społeczna Akademia Nauk w styczniu przyszłego roku organizuje drugą z cyklu konferencję naukową z dziedziny turystyki. Spotkanie odbędzie się 16 stycznia w Warszawie.
Celem organizatorów tej konferencji naukowej jest wskazanie innowacyjności różnych obszarów destynacji turystycznej, szczególnie w aspekcie marketingu i zarządzania, jako niezbędnego elementu napędzającego rozwój sektora turystyki. Zostaną zaprezentowane wyniki najnowszych badań, planuje się wymianę poglądów i doświadczeń w zakresie wyżej wspomnianej problematyki.
Produkt turystyczny: innowacje – marketing – zarządzanie
Celem tegorocznej konferencji naukowej będzie poszerzenie zakresu wiedzy o turystyce nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami, w takich krajach jak Bułgaria czy Meksyk. Dlatego też druga edycja konferencji zyskała miano międzynarodowej ze względu na licznych gości z zagranicznych ośrodków akademickich, takich jak np. University of Economics in Varna czy Universidad Autónoma de Occidente in Mexico. Wśród krajowych uczestników i prelegentów znalazły się osoby z takich krajowych ośrodków akademickich jak Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Jagielloński, Politechnika Białostocka, Uniwersytet Morski w Gdyni, AWF w Katowicach
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl