Wskazanie innowacyjności różnych dziedzin destynacji turystycznej, szczególnie w aspekcie marketingu i zarządzania, jako niezbędnych elementów napędzających rozwój sektora turystyki, to główny cel zorganizowanej 16 stycznia 2019 r. konferencji naukowej „Produkt turystyczny. Innowacje – Marketing – Zarządzanie”.
Ponad 50 specjalistów z zakresu turystyki spotkało się w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie, która wspólnie z Akademią Wychowania Fizycznego w Warszawie była gospodarzem wydarzenia, aby dyskutować o wyzwaniach stojących przed sektorem turystyki. – Trzeba śledzić trendy, być kreatywnym – to nie jest branża dla osób, które nie lubią dynamiki w życiu. Spotkania takie jak to dają nam możliwość spojrzenia na destynacje turystyczne z punktu widzenia nauki: statystycznie, badawczo, analitycznie, ale też umożliwiają skonfrontowanie wiedzy teoretycznej z konkretnymi przykładami, obiektami, doświadczeniami osób, które aktywnie działają w branży – mówi dr Maciej Dębski, kierownik Katedry Marketingu i Turystyki w Społecznej Akademii Nauk.
Co czeka turystykę w najbl
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl