Lufthansa rozpoczęła nową kampanię w mediach społecznościowych pod nazwą „Don’t let your dreams be just dreams” #LufthansaTravelGuide z udziałem Andrzeja Bargiela, znanego polskiego skialpinisty
Andrzej Bargiel w ubiegłym roku zdobył szczyt K2 w Himalajach, a następnie… zjechał z niego na nartach. Polak jest pierwszym człowiekiem w historii, który dokonał takiego wyczynu. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z Andrzejem Bargielem ze względu na jego nieustępliwość, odwagę i dokonania, które pokazują zarówno jego pasję do podróży, jak i siłę niezbędną do podążania za swoimi marzeniami – powiedział Frank Wagner, general manager sales Poland Lufthansa Group. Celem kampanii „Don’t let your dreams be just dreams” #LufthansaTravelGuide jest zainspirowanie odbiorców do realizacji swoich marzeń o podróżach. Będą ją wspierali również inni popularni instagramerzy, którzy podzielą się osobistymi marzeniami, planami i wspomnieniami z odbytych niedawno wyjazdów, pomagając przy tym każdemu znaleźć własny, wyjątkowy powód do podróżowania. Kampania rozpoczęła się 11 lutego i potrwa do 24 marca tego roku. Jej punktem kulminacyjnym będzie konkurs z nagrodami. Uczestnicy, którzy opiszą swoje wymarzone kierunki podróży i opatrzą je hasztagiem #LufthansaTravelGuide, będą mogli zdobyć dwa bilety w klasie ekonomicznej do dowolnie wybranego miasta z siatki połączeń Lufthansy. Pulę nagród wzbogacą prezenty z autografem skialpinisty oraz drobne upominki od Lufthansy.