W dniach 24-27 października na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbywały się dwie największe imprezy sektora turystyczno-noclegowego. Były to: Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2007 oraz Targi Wyposażenia dla Hotelarstwa i Gastronomi GASTRO-INVEST-HOTEL.

Według organizatora, którym były MTP, obie imprezy odniosły sukces. Na targach turystycznych wystawiło się 800 wystawców (ok. 15 proc. więcej niż przed rokiem) z tego czwartą część stanowili wystawcy z zagranicy. Targi odwiedziło łącznie 25 tys. osób, w tym 10 tys. profesjonalistów. Targi hotelarskie były nieco mniejsze: swe stoiska miało ponad 120 wystawców, wśród których nie zabrakło liderów rynkowych, co stanowi wzrost o 20 proc. Targowe ekspozycje zwiedziło ponad 20 tys. osób, z czego ponad 7 tys. w dwa pierwsze dni przeznaczone dla profesjonalistów.
Jeśli targi są faktycznie zwierciadłem koniunktury panującej w branży, to sektor turystyczno-hotelarski ma się bardzo dobrze. W obu imprezach czynnie uczestniczyli przedstawiciele Rynku Turystycznego i Hotelarza. Redakcja Hotelarza rozstrzygnęła swój tradycyjny konkurs targowy - LUXeXpozycja, a redakcja Rynku Turystycznego konkurs Złota 50 (patrz str. 18).

Według organizatora, którym były MTP, obie imprezy odniosły sukces. Na targach turystycznych wystawiło się 800 wystawców (ok. 15 proc. więcej niż przed rokiem) z tego czwartą część stanowili wystawcy z zagranicy. Targi odwiedziło łącznie 25 tys. osób, w tym 10 tys. profesjonalistów. Targi hotelarskie były nieco mniejsze: swe stoiska miało ponad 120 wystawców, wśród których nie zabrakło liderów rynkowych, co stanowi wzrost o 20 proc. Targowe ekspozycje zwiedziło ponad 20 tys. osób, z czego ponad 7 tys. w dwa pierwsze dni przeznaczone dla profesjonalistów.
Jeśli targi są faktycznie zwierciadłem koniunktury panującej w branży, to sektor turystyczno-hotelarski ma się bardzo dobrze. W obu imprezach czynnie uczestniczyli przedstawiciele Rynku Turystycznego i Hotelarza. Redakcja Hotelarza rozstrzygnęła swój tradycyjny konkurs targowy - LUXeXpozycja, a redakcja Rynku Turystycznego konkurs Złota 50 (patrz str. 18).