Jedno z największych wyzwań stanowi przekonanie hoteli, by w pełni nam zaufały i pozwoliły zaproponować politykę cenową na naszym portalu na cały sezon lub rok – mówi Agata Prosińska, director of sales & planning w Travelist.
Kim jest klient Travelist?
Klienci Travelist to przede wszystkim osoby chcące spędzić wakacje w obiektach o wysokim standardzie bez wydawania przy tym dużej sumy pieniędzy. To często rodziny z dziećmi wybierające się na dłuższy urlop albo szybki, weekendowy wypad. To także młode osoby, grupy przyjaciół i pary nastawione na relaks lub poszukiwanie nowych doświadczeń.
Co zyskują obiekty na współpracy?
Dzięki współpracy z Travelist właściciele obiektów docierają do nowych klientów, co przekłada się na generowanie dodatkowego popytu. Oferujemy bardzo rozwinięte, wielokanałowe wsparcie marketingowe, na które przeciętny hotel, a zwłaszcza ten początkujący, często nie mógłby sobie pozwolić. Równocześnie pomagamy zapełnić miejsca noclegowe w niskim sezonie oraz w obiektach, które mają z tym kłopot.
Co jest największym wyzwaniem w tego typu działalności?
Jedno z największych wyzwań stanowi przekonanie hoteli, by w pełni nam zaufały i pozwoliły zaproponować politykę cenową na na
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl