Jednym z wyzwań, jakie stoją obecnie przed globalnymi graczami na rynku systemów rezerwacyjnych, jest udostępnienie jak najszerszej oferty hotelowej. O ile w wypadku hoteli sieciowych sprawa jest stosunkowo prosta (są zestandaryzowane, mają centrale, z którymi można podpisać odpowiednie umowy), o tyle w wypadku hoteli niezależnych jest to dużo trudniejsze. A to właśnie te drugie stanowią dużą część wszystkich hoteli na świecie.
Jest to duże wyzwanie dla firm zajmujących się organizacją podróży służbowych. Do tego, jak pokazują różne badania, od 40 do 60 proc. rezerwacji pracownicy podróżujący służbowo dokonują poza korporacyjnymi kanałami. Stanowi to poważny problem zarówno dla samych korporacji, jak i dla obsługujących je firm. Omijanie korporacyjnych kanałów skutkuje m.in. osłabieniem kontroli nad polityką podróży. Pracownicy, którzy dokonują rezerwacji w ten
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl