"Ukraina. Dla zakochanych w śniegu"
- takie jest hasło rozpoczynającej się kampanii zachęcającej do odwiedzenia tego kraju zimą. Plakaty i filmy promocyjne będzie można obejrzeć prawie w całej Europie.
Do odwiedzenia Ukrainy mają być także zachęcani, za pomocą specjalnych billboardów, mieszkańcy pięciu stolic Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Warszawy. Cała kampania ma kosztować 8,5 miliona hrywien, czyli ponad 4 miliony złotych.
Do września tego roku na Ukrainę przyjechało prawie 18 milionów turystów, głównie z krajów sąsiednich
- Rosji, Polski i Węgier, a także
z Niemiec i Japonii. Jest to liczba
o 25 procent większa niż rok wcześniej. Turyści odwiedzają przede wszystkim latem Krym, a zimą ukraińskie Karpaty.
- takie jest hasło rozpoczynającej się kampanii zachęcającej do odwiedzenia tego kraju zimą. Plakaty i filmy promocyjne będzie można obejrzeć prawie w całej Europie.
Do odwiedzenia Ukrainy mają być także zachęcani, za pomocą specjalnych billboardów, mieszkańcy pięciu stolic Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Warszawy. Cała kampania ma kosztować 8,5 miliona hrywien, czyli ponad 4 miliony złotych.
Do września tego roku na Ukrainę przyjechało prawie 18 milionów turystów, głównie z krajów sąsiednich
- Rosji, Polski i Węgier, a także
z Niemiec i Japonii. Jest to liczba
o 25 procent większa niż rok wcześniej. Turyści odwiedzają przede wszystkim latem Krym, a zimą ukraińskie Karpaty.